مجله سیم کارت

خدمات ویژه شاتل موبایل

0 35

اپراتور شاتل موبالی یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است که خدمات زیادی را به مشترکین سیم کارت های خود ارائه داده است . در این مقاله می خواهیم به خدمات منحصر به فرد اپراتور شاتل موبایل بپردازیم : اپراتور شاتل موبایل برای مشترکین خود که سیم کارت شاتل موبایل دارند خدمات متفاوتی در نظر گرفته است و همواره سعی کرده است تجربه متفاوت و لذت بخشی را برای مشترکین سیم کارت های خود ایجاد کند . یکی از خدمات مهمی که شاتل موبایل برای مشترکین خود ارائه داده است سرویس انتقال دیتا است ، سرویس انتقال دیتا ، سرویس متفاوتی است که توسط اپراتور شاتل موبایل و برای اولین بار در ایران ارائه شده است البته این سرویس روی برخی از بسته های اینترنت شاتل موبایل ارائه شده است .
پیش از این برای مشترکین تلفن همراه ایران امکان استفاده از باقی‌ مانده بسته‌ های دیتا هنگام پایان اعتبار زمانی بسته وجود نداشت . با استفاده از این سرویس مشترکین می ‌توانند ، سقف معینی از حجم باقی‌ مانده بسته اینترنت خود را بدون پرداخت هیچ‌ گونه هزینه‌ ای به بسته دوره بعد انتقال دهند . اپراتور شاتل موبایل علاوه بر این خدمات تعرفه ویژه برای مصرف آزاد اینترنت نیز در نظر گرفته است که مشترکین شاتل موبایل که "سیم کارت شاتل موبایل" دارند ، می توانند بدون نیاز به خرید بسته اینترنتی ، از اینترنت شاتل موبایل با تعرفه ویژه استفاده کنند که از این خدمات با هدف صرفه جویی در هزینه های مشترکین رونمایی کرده است . پیش از این با اتمام حجم بسته‌ های اینترنت ، به صورت خودکار تعرفه مصرف آزاد عادی معادل 0.6 ریال به ازای هر کیلو بایت ( حدود 63 هزار تومان به ازای هر گیگا بایت ) برای مشترکین محاسبه و هزینه بسیار زیادی به آن‌ ها تحمیل می‌ شد . به این ترتیب که تنها کافی بود مشترکین اپراتور های تلفن همراه برای دقایقی از اتمام بسته‌ های اینترنتی خود غافل شده یا به هر دلیلی امکان خرید بسته‌ ی افزایشی اینترنت را نداشته باشند تا با اتمام سریع شارژ پولی در "سیم‌ کارت" ‌های اعتباری یا اعمال هزینه ‌ی بزرگی در صورت حساب خود در پایان دوره‌ ی سیم ‌کارت‌ های دائمی روبرو شوند . مشترکین اپراتور شاتل موبایل در هنگام اتمام بسته ‌ی اینترنت خود و ورود به مصرف آزاد اینترنت ، معادل یک نهم تعرفه سایر اپراتور ها یعنی 0.075 ریال به ازای هر کیلو بایت ( حدود 7.800 تومان به ازای هر گیگا بایت ) هزینه خواهند کرد . این پایین‌ ترین تعرفه مصرف آزاد اینترنت در بین اپراتور های تلفن همراه کشور است که توسط شاتل موبایل عرضه شده و توانسته یکی از دغدغه‌ های اصلی مشترکین تلفن همراه را مرتفع کند .
اپراتور شاتل موبایل علاوه بر خدمات اعلام شده خدمات دیگری نیز برای مشترکین خود در نظر گرفته است و می توانید با خرید سیم کارت شاتل موبایل از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.