مجله سیم کارت

خدمات پیامکی شاتل موبایل

0 372

اپراتور شاتل موبایل یکی دیگر از اپراتور های فعال در ایران است که مشترکین زیادی دارد . خدمات متفاوت و متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهد . ما در این مقاله می خواهیم به خدمات پیامکی “شاتل موبایل” بپردازیم .

مشترکینی که سیم کارت شاتل موبایل ( shatellmobile ) دارند می دانند که اپراتور شاتل موبایل همواره به کاربران خود که سیم کارت شاتل موبایل دارند . خدمات را تحت عنوان پیامک برای آن ها ارسال می کند و کاربر را مطلع می سازد . در این جا منظور از خدمات این است . برای مثال اگر کاربر در دسترس نباشد و یا گوشی همراه خود را خاموش کرده باشد . شاتل موبایل کاربر خود را از تماس های از دست رفته اش با ارسال پیامک مطلع می سازد . شاتل موبایل همواره در تلاش است که رضایت کاربران خود را جلب کند . تا حدی با ارائه خدمات متنوع و جدید این رضایت را جلب کرده است .

خدمات پیامکی شاتل موبایل

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل ؛ ” عضو جدید ” خانواده بزرگ شاتل است . این برند به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور وارد بازار خدمات ارتباطی همراه شد .

اطلاع رسانی هزینه مکالمه :

مشترک که “سیم کارت شاتل موبایل” دارد پس از پایان هر تماس ، یک پیام اطلاع رسانی به طور خودکار روی صفحه نمایش گوشی اش نمایان شد . اطلاعات مربوط به مدت زمان مکالمه ، هزینه‌ ی مکالمه و باقی‌ مانده‌ ی حساب در آن گنجانده شد . این سرویس به صورت پیش ‌فرض برای همه مشتریان که از “سیم کارت” شاتل موبایل استفاده می کنند ، فعال است .

اطلاع رسانی تماس های از دست رفته :

این سرویس بیشتر برای افرادی جالب است که در منطقه ای که حضور دارند آنتن دهی مناسبی ندارند . این سرویس تماس ‌های از دست ‌رفته‌ ی مشترک را در هنگام خارج بودن از شبکه و یا خاموش بودن تلفن همراه ( بعد از ورود به شبکه ) به اطلاع او می‌ رساند . و این سرویس مختص مشترکین درون و برون شبکه شاتل موبایل است و به صورت پیش ‌فرض فعال است .
اعلام بازگشت به شبکه : اگر یک مشترک شاتلی در هنگام خاموش بودن دستگاه یا خارج بودن از شبکه با شما تماس بگیرد ، با استفاده از این سرویس می تواند در هنگام ورود مجدد به شبکه از در دست‌رس بودن شما با خبر شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.