مجله سیم کارت

دوربین ضعیف گلکسی A71

0 178

این مدل گوشی سامسونگ در دسامبر 2019 به صورت رسمی معرفی شد . از ژانویه 2020 در بازار به صورت رسمی عرضه شد . این مدل دارای ابعاد 6.7 اینچی است و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی دارد . همین طور دوربین های سلفی آن از نوع روزنه ای با رزولوشن 32 مگا پیکسل است .
حافظه داخلی گلکسی  A71 128 گیگا بایت است . دوربین گلکسی A71 : دوربین های اصلی آن 4 دوربین است که شامل یک دوربین 64 مگاپیکسلی فوکوش خودکار با تشخیص فاز و دو  دوربین 12 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگا پیکسلی دیگر (سنسور تشخیص عمق تصویر ) است .

این گوشی که جزو گوشی های میان رده ی با کیفیت این شرکت کره ای است . توسط موسسه ی دی اکس او مارک (DxOMark) که به صورت تخصصی و بسیار دقیق ، دوربین گوشی های هوشمند را بررسی می کند . طی بررسی های خود به تحلیل دوربین گوشی سامسونگ گلکسی  A71 پرداخت که در اینجا توضیح داده می شود .

دوربین گلکسی A71

طبق یافته های این موسسه دوربین اصلی 64 مگا پیکسلی این گوشی هوشمند یعنی سامسونگ گلکسی  A71  گستره ی داینامیکی شگفت انگیزی دارد و حتی عمل کرد آن از دوربین گوشی های هوشمند آیفون 11 اپل بهتر و قابل توجه تر است . و همینطور رندر رنگ ها در دوربین اصلی این گوشی از کیفیت خوبی بهره مند است و با این حال تعادل رنگ سفید به سمت رنگ آبی گرایش پیدا می کند . و در ادامه این است که با توجه به این که این گوشی هوشمند از حسگری با وضوح بالا برخوردار است . اما تصاویری که توسط این گوشی ضبط شد از کیفیت بالایی برخوردار نیست . تصاویری که در شب توسط این گوشی ثبت شد نور دهی قابل قبولی ندارد . عملکرد سیستم فوکوس خودکار گوشی فاصلیه زیادی تا بی نقص بودن آن دارد .

دوربین فوق عریض گلکسی A71 از لنزی 12 میلی‌متری استفاده می‌کند که لنزی بسیار عریض به‌شمار می‌آید. این لنز فوق عریض باعث می‌شود تصاویر نهایی دارای اعوجاج هندسی درخورتوجهی باشند. از طرفی دوربین فوق عریض که از حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند، به‌لطف این حسگر گستره‌ی دینامیکی وسیعی دارد و می‌تواند رنگ‌ها را به‌نحوی دل‌پذیر به‌تصویر بکشد. بااین‌حال بررسی‌ها نشان می‌دهد عملکرد کلی دوربین فوق عریض در این زمینه‌ها در محیط‌های داخلی، آن‌چنان خوب نیست.

این موسسه اضافه کرده که این مدل گلکسی قبل از بزرگ نمایی جزییات زیادی در آن به چشم نمی خورد ، این به این معنی اسن که با بزرگ نمایی میزان جزئیات کمتر از قبل می شود .
گلکسی  A71 سامسونگ دربخش فیلم برداری امتیاز 74 را کسب کرده که زیاد قابل توجه نیست .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.