مجله سیم کارت

دوربین نامرئی گوشی وان‌پلاس کانسپت وان

0 289

دوربین نامرئی گوشی وان‌پلاس کانسپت وان

همواره ساخت گوشی‌های کانسپت یا مفهومی هدف دیگر کمپانی های گوشی سازی می باشد . در تلاش هستند تا با تمام قدرت خود در این زمینه به نوآوری های بسیار مهمی دست یابند. به همین خاطر است که در بیشتر مواقع ، چنین گوشی‌ هایی وارد بازار نمی‌ شوند . در همین رابطه ، و طبق گزارشات حاصله کمپانی گوشی وان‌ پلاس اخیرا اعلام کرده است که قصد دارد در نمایشگاه برگزار از گوشی های کانسپت وان پلاس رونمایی کند .

نکته جالب تر این است که این گوشی ها از یک ویژگی شاخص بهره خواهند برد. اگر چه نباید انتظار عرضه این گوشی را داشته باشیم . ولی وان‌ پلاس در آینده نزدیک از تکنولوژی نوآورانه موردنظر برای گوشی‌های خود استفاده خواهد نمود.

گوشی وان‌ پلاس

حال در ادامه مهم‌ترین مشخصه های این نوع گوشی ها را بیان خواهیم نمود. گوشی های کانسپت وان یک شیشه الکتروکرومیک است که این تکنولوژی به کاربران این امکان را خواهد داد که شیشه موردنظر را کدر کنند . بهتر است بدانید از این نوع فناوری، قبلا در برخی هتل‌های لوکس و اتومبیل‌های گران‌قیمت استفاده می شد .

بنابراین به غیر از تکنولوژی ، جذابیت بیش از جد این کانسپت می باشد.چرم نارنجی رنگی که بیشترین سطح از پنل پشتی کانسپت وان را اشغال کرده، جذابیت طراحی این گوشی را دوچندان کرده است. ولی در هر صورت با توجه به افزایش تعداد دوربین‌ها، در آینده نزدیک شاید این فناوری برای مخفی کردن آن‌ها مورد استقبال قرار بگیرد.

از اینرو قابلیت مخفی کردن دوربین‌ها موجب بهره‌گیری از فیلتر ND برای لنز دوربین امکان‌پذیر شود. به زبان ساده تر،بهتر است بدانید که فیلتر ND بر روی میزان نوری که روانه‌ی سنسور می‌شود، اثر گذار بوده و ازا ینرو شدت آن را تا حد چشمگیری کاهش می‌دهد. همین قابلیت باعث می‌شود که در محیط‌های پرنور، کاربران بتوانند از دیافراگم بازتر و همچنین سرعت شاتر کمتر استفاده نمایند.

در انتها شایان ذکر است که این نوع گوشی ها از لحاظ ویژگی‌های مختلف دقیقا مشابه مدل مک‌لارن وان پلاس 7t  پرو می باشند . کانسپت وان صرفا برای نمایش تکنولوژی نامرئی کردن دوربین‌ها ساخته شدند .

در حقیقت طبق اعلام این شرکت، شیشه مذکور در عرض فقط 0.7 ثانیه از حالت کدر به شفاف تغییر پیدا می کند که نسبت به دیگر شیشه‌های مشابه رکورددار محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.