مجله سیم کارت

دوشنبه سوری اردیبهشت ماه 1399

0 82

اپراتور همراه اول که اپراتور برتر کشور است و در بین مشترکین از طرفداران زیادی برخوردار است همیشه در تلاش است برای رضایت مشترکین خود بسته ها و طرح های ویژه ای ارائه دهد که باعث رضایت مندی بیشتر مشترکین از این اپراتور شود و همیشه با ارائه بسته های ویژه و مقرون به صرفه مشترکین خود را سور پرایز می کند . "همراه اول" دوشنبه های آخر هر ماه جوایزی و هدایایی برای مشترکین خود در نظر می گیرد که تا حد بسیار زیادی مورد توجه مشترکین این اپراتور است . یکی از طرح های ویژه ای که اپراتور همراه اول برای مشترکین خود در نظر گرفته است ، طرح "دوشنبه سوری" است . این طرح دوشنبه سوری همراه اول که دوشنبه های آخر هر ماه ارائه می شود برای تمام مشترکین همراه اول است و کلیه مشترکین می توانند از این طرح استفاده کنند . کلیه مشترکینی که سیم کارت همراه اول اعتباری و سیم کارت همراه اول دائمی دارند می توانند از این طرح استفاده کنند و مشمول این طرح هستند .
مشترکین همراه اول دوشنبه هر ماه با شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 * می توانند از پیشنهاد های دوشنبه سوری همراه اول لذت ببرند و هدایای در نظر گرفته شده برای مشترکین این اپراتور متنوع بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن ماه مطلع خواهند شد.
دوشنبه سوری اردیبهشت ماه ، در تاریخ 29 ام اردیبهشت ماه برگزار می شود و هدایای در نظر گرفته شده برای دوشنبه سوری اردیبهشت ماه بسته های دیتای رایگان می باشد .شرایط استفاده از این طرح همانند ماه های گذشته است ، هر مشترک فقط یک بار در ماه می تواند بسته دوشنبه سوری را فعال کند ، بسته های هدیه هیچ رزرو خودکاری ندارد .مشترکین همراه اول می توانند ار ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 29 ام اردیبهشت به مدت تنها یک روز می توانند این بسته دوشنبه سوری را فعال کنند که طریقه فعال سازی آن از طریق شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * است و از طریق این کد دستوری مشترکین می توانند این بسته را فعال کنند .زمان مصرف بسته دوشنبه سوری به مدت یک روز است و از ساعت 5 صبح تا 17 عصر فعال است .
دوشنبه های هر ماه با استفاده از بسته های ویژه همراه اول به اسم بسته دوشنبه سوری می توانید از خدمات ارزنده ی این اپراتور برتر استفاده کنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.