مجله سیم کارت

دوشنبه سوری تیر ماه 1401

0 672

اپراتور همراه اول دوشنبه های آخر هر ماه برای مشترکین خود هدایای ویژه ای ارائه می دهد . طرح ویژه همراه اول در دوشنبه های آخر هر ماه طرح دوشنبه سوری نام دارد و کلیه مشترکین همراه اول با این طرح آشنایی دارند . طرح ویژه تیر ماه 1401 ، روز 27 تیر ماه برگزار شد که با عید غدیر خم مصادف بود . اپراتور “همراه اول” به منظور افزایش رضایت مشترکین خود و جلب رضایت آن ها این طرح را ارائه کرده است . هدایای اعلامی در این طرح ویژه همراه اول متنوع و متفاوت بوده و مشترکین هر ماه از هدایای آن مطلع می گردند . هدایای فقط در همان روز اعلام می گردد و فقط در همان روز قابل فعال سازی و استفاده می باشد .

دوشنبه سوری تیر ماه

“دوشنبه سوری” تیر ماه 1401 روز دوشنبه 27 تیر برگزار می شود و مشترکین از ساعت 8:00 تا 23:59 دوشنبه 27 تیر فرصت دارند تا طرح دوشنبه سوری شرکت کنند . کلیه مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری # 641 * 100 * طرح ویژه خود را فعال کند .

هدایای تیر ماه 1401

هدایای اعلامی برای طرح ویژه تیر ماه 1401 همراه اول ( MCI ) ، بسته‌ های اینترنت رایگان 500 مگابایتی تا 100 گیگابایتی ( یک روزه از 5 صبح تا 5 عصر ) است . هم چنین بسته‌ های مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه می ‌باشد . هدایا به صورت رندوم به مشترکین اختصاص داده می ‌شود و در هر ماه و هر دوشنبه سوری متفاوت است .

شرایط ویژه طرح

هر مشترک در هر ماه فقط و تنها یک بار می تواند طرح دوشنبه سوری را فعال کند .
طرح های هدیه اعلامی به صورت هم زمان با سایر حجم های اینترنت و مکالمه مشترک فعال می گردد .
طرح های هدیه ویژه طرح دوشنبه سوری همراه اول هیچ رزرو خودکاری ندارد . امکان فعال سازی و استعلام طرح از طریق مراجعه اپلیکیشن همراه من نیز ممکن است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.