مجله سیم کارت

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داد :اعمال تعرفه‌های اینترنت موبایل از اول دی ماه

0 25

در صورتی که تشخیص دهیم درصد قابل قبولی از مردم جامعه از نسل چهارم استفاده می‌کنند پس از ارزیابی و بررسی نظرات کلی را اعلام خواهیم کرد

به گزارش “سیم کارت دات کام” و به نقل از مخابرات

علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: تعرفه‌های اینترنت موبایل از یک دی ماه اجرا و پس از بررسی در یک دوره شش ماهه در مورد ارائه خدمات اینترنتی در نسل چهار تصمیم گیری خواهد شد.
علی اصغر عمیدیان رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص راه اندازی نسل چهار تلفن همراه در وضعیت ارائه خدمات و تعرفه‌ها گفت: با توجه به اینکه تعرفه‌های جدید نیم ریال از یک دی ماه آغاز می شود پس از بررسی وضعیت بازار در یک دوره شش ماهه مجدداً در مورد وضعیت ارائه خدمات اینترنتی نسل چهار تصمیم گیری می‌شود.

 

وی با اشاره به ورود اپراتور دوم تلفن همراه به نسل چهار افزود: با توجه به ورود اپراتور دوم به نسل چهار امیدواریم اپراتور اول تلفن همراه نیز این کار را آغاز کند. پس از فراگیری نسل سه و نسل چهار در خصوص ارائه خدمات اینترنتی نسل چهار تصمیم گیری خواهد شد.

عمیدیان اظهار کرد: با توجه به افزایش حجم و سرعت انتقال اطلاعات در نسل چهار و فراگیری آن قطعاً باید تصمیم گیری شود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که تشخیص دهیم درصد قابل قبولی از مردم جامعه از نسل چهارم استفاده می‌کنند پس از ارزیابی و بررسی نظرات کلی را اعلام خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.