مجله سیم کارت

راههای مختلف خرید شارژ همراه اول

0 1,754

راههای مختلف خرید شارژ همراه اول

یکی از مباحث مهمی که برای تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری وجود دارد مربوط به نحوه خرید شارژ همراه اول می باشد .خرید شارژ از طریق راههای مختلف انجام می پذیرد . اما باید در نظر داشته باشیید که بیشتر مشترکین سیم کارت همراه اول از خط های ثابت و یا بهتر است بگوییم از سیم کارت 0912 استفاده می کنند که نیازی به خرید شارژ ندارند.البته نباید دراین میان سیم کارت های همراه اول رند را نادیده بگیریم که به صورت دائمی ارائه می شوند.
به هر حال ما در این مقاله قصد داریم تا راههای مختلف خرید شارژ همراه اول را بیان کنیم.بنابراین پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

روش های خرید شارژ همراه اول

یکی از ساده ترین و رایج ترین روش های برای خرید شارژ ” سیم کارت همراه اول” ، بصورت غیر حضوری و اینترنتی می باشد . یکی از مستلزمات برای خرید اینترنتی از طریق کارت بانکی می باشد . از این رو برای این کار شما نیاز به رمز دوم کارت بانکی دارید . بنابراین قبل از خرید شارژ به صورت اینترنتی در ابتدا از بانک مربوطه رمز دوم دریافت نمائید .

روش دیگری که همراه اول برای خرید شارژ همراه اول ارائه کرده است از طریق کد دستوری  # 1 * می باشد . که قابل استفاده برای تمامی مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و سیم کارت همراه اول اعتباری می باشد . لازم به ذکر است که در این روش نیازی به اینترنت نخواهید داشت .

روش سوم برای شارژ سیم کارت های همراه اول از طریق “چتر همراه اول” می باشد که با کد *10*26# قابل استفاده خواهد بود . شایان ذکر است که در این روش کاربر قادر خواهد بود از 5 دقیقه مکالمه رایگان همراه اولی یا تماس با تلفن های ثابت بهره ببرد . بنابراین باید توجه داشته باشید که 5 دقیقه حداکثر زمانی است که می توانید با آن مکالمه رایگان تحت عنوان چتر اضطراری داشته باشید.

روش بعدی خرید شارژ همراه اول استفاده از کد *10*262# می باشد که پیامکی برای مخاطب ارسال می کردد تا با شما تماس حاصل نماید . هم چنین شما می توانید با ارسال کد *10*263# از دیگران بخواهید تا برای شما شارژ تهیه نمایند . روش های ذکر روش های معمول برای شارژ سیم کارت های همراه اول ( MCI ) می باشند . هم چنین کد *140*11# نیز برای استعلام و هم چنین برای اطلاع از باقی مانده میزان شارژ سیم کارت های اعتباری همراه اول می باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.