مجله سیم کارت

راه‌ اندازی سامانه ارسال پیامکی آدرس رایتل

0 288

اپراتور رایتل ، یکی از اپراتور های برتر در ایران است و سومین اپراتور بزرگ است . این اپراتور بزرگ به تازگی سامانه ارسال پیامکی را راه اندازی کرده است . ارسال آدرس موقعیت جغرافیایی فروشگاه‌ ها و نمایندگی‌ های فروش رایتل برای مشترکین در سامانه پیامکی مرکز تماس ، راه‌ اندازی شد . به گزارش روابط عمومی رایتل، آدرس موقعیت جغرافیایی فروشگاه‌ ها و نمایندگی ‌های این اپراتور از طریق پیامک‌ برای مشترکین ، ارسال می ‌شود . مشترکین رایتل می توانند از این پس آدرس فروشگاه ها و نمایندگی های مجاز رایتل را از طریق پیامک دریافت کنند .

راه اندازی سامانه ارسال پیامک رایتل

مشترکین رایتل می ‌توانند پس  از انتخاب آدرس از طریق نرم‌ افزار های مسیر یاب ( از جمله Google map و … ) محل جغرافیایی و مسیر مورد نظر ( آدرس و مسیر فروشگاه یا نمایندگی ) را دریافت کنند . این اقدام واحد خدمات مشترکین اپراتور رایتل با همکاری واحد فروش در راستای افزایش سطح رضایت‌ مندی و سهولت دسترسی مشترکین در یافتن آدرس فروشگاه‌ ها و نمایندگی‌ ها ، صورت گرفت . در حال حاضر ، مشترکین جهت انجام برخی از خدمات مربوط به سیم‌ کارت خود ، ملزم به حضور در فروشگاه‌ های اصلی یا نمایندگی ‌های رایتل هستند .

راه اندازی پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در سامانه مرکز تماس رایتل

سامانه پاسخگویی اختصاصی برای مشترکین جدید در مرکز تماس رایتل ( rightel ) ، آغاز به کار کرد . به گزارش روابط عمومی رایتل ، این اقدام واحد خدمات مشترکین ، با هدف رعایت مضاعف اصول مشتری مداری و ایجاد و ارتقای تجربه مطلوب در اولین ارتباط مشترکین جدید با کانال‌ های پشتیبانی رایتل راه‌ اندازی شد .

از طریق این سامانه ، مشترکین جدید با اولویت بالاتری به کارشناسان پاسخ گوی مرکز تماس متصل . در کم ترین زمان ممکن در راستای حل سریع مشکلات احتمالی . یا ارائه راه حل مفید و موثر جهت اطمینان بخشی ، حفظ و آنها، به این صف متصل خواهند شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.