مجله سیم کارت

راه اندازی فناوری نسل پنجم روی شبکه واقعی همراه اول

0 68

اپراتور همراه اول اولین اپراتوری است که در کشور شروع به فعالیت کرد است اپراتور همراه اول مشترکین زیادی دارد . اپراتور همراه اول اپراتوری است که اولین سیم کارت ها را ارائه کرد و "سیم کارت همراه اول دائمی" جزو اولین سیم کارت هایی بوده که ارائه داده است . سیم کارت همراه اول دائمی نسبت به سایر سیم کارت ها و سایر اپراتور ها از محبوبیت بیشتری برخوردار است و طرفداران زیادی دارد .
البته باید اشاره کنیم سیم کارت همراه اول 0912 دائمی نسبت به سایر سیم کارت های همراه اول دائمی از طرفداران بیشتری برخوردار است و "سیم کارت همراه اول 0912" دائمی نسبت به سایر سیم کارت ها از ارزش بالایی نیز برخوردار است . اپراتور همراه اول با گذشت زمان سیم کارت همراه اول اعتباری را نیز ارائه داد تا طرفداران اپراتور همراه اول بتوانند با پرداخت هزینه کم برای خرید سیم کارت همراه اول بتوانند از خدمات ویژه این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .
اپراتور همراه اول به تازگی فناوری نسل پنجم را راه اندازی کرده است و به گزارش روابط عمومی اداره کل شرکت ارتباطات سیار ایران ، قرار است که در روز های آینده فناوری  5G روی شبکه واقعی راه اندازی شود .  
 معاون فنی و توسعه همراه اول اعلام کرد که تمام اپراتور ها برای ارائه فناوری5G در یک وضعیت قراردارند و رگولاتوری باید تصمیم مناسبی برای واگذاری باند فرکانسی بگیرد و در این رابطه معاون شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد که اگر دقت نظر در مزایده این باند صورت نگیرد و همراه اول نتواند برنده باند فرکانسی شود ، همراه اول با مشترکین زیاد و تقریبا 1.5 میلیارد دقیقه مکالمه و حجم بالای ترافیک دیتا بدون فناوری نسل پنجم خارج از تصور است . شاید لازم باشد رگولاتوری فقط به جای وضع دستور العمل بر سر تعرفه‌ ها ، یک‌ بار هم دستورالعملی برای استفاده از زیر ساخت اشتراکی اپراتور ها وضع کند وی هم چنین در جریان این نشست تخصصی ضمن اعلام خبری خوش در آینده نزدیک از سوی همراه اول برای مشترکانش ، اظهار کرد : طی روز های آتی خبر های بسیار خوبی را از همراه اول درباره لانچ 5G بر روی شبکه واقعی و تجاری خواهید شنید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.