مجله سیم کارت

رایتل ، یک روز در هفته مهمانی

0 262

این اپراتور یک روز در هفته به مشترکین سیم کارت های خود بسته هدیه می دهد . مشترکین سیم کارت ها می توانند از طریق اپلیکیشن من اقدام به دریافت بسته جذاب خود کنند .
اپراتور رایتل سومین اپراتور برتر در ایران است و مشترکین زیادی دارد و در تلاش است تا متنوع ترین خدمارت را ارائه دهد .
یک روز در هفته مهمان رایتل
یکی از خدمات ویژه این اپراتور ارائه اپلیکیشن رایتل من است که مشترکین سیم کارت های رایتل (rightel) از طریق این اپلیکیشن به کلیه خدمات این اپراتور بزرگ دسترسی پیدا کنند .
طرح روز های رایتلی یکی از طرح های جدید است که هر هفته به مشترکین خود هدیه می دهد . مشترکین “سیم کارت رایتل” یک روز در هفته از طریق اپلیکیشن ویژه این اپراتور می توانند بسته هدیه اینترنت و یا مکالمه دریافت کنند .
بسته اینترنت هدیه تا 30 گیگا بایت است و به صورت تصادفی به مشترکین اختصاص داده می شود و مهلت استفاده از آن 24 ساعت است .
مشترکین سیم کارت ها توجه کنند که امکان فعال سازی بسته هدیه یک بار در هفته امکان پذیر است . مشترک فقط یک بار در هفته این امکان را دارد و مهلت استفاده از این بسته هدیه 24 ساعت پس از فعال سازی آن است .
مشترکینی که تمایل دارند از هدیه این طرح ویژه استفاده کنند باید حتما سیم کارت رایتل فعال داشته باشند .
اگر سیم کارت رایتل دائمی دارند که به دلیل بدهی قطع است باید در ابتدا بدهی “سیم کارت رایتل دائمی” خود را پرداخت کنند .
و یا اگر سیم کارت رایتل اعتباری دارید که موجودی ندارد باید ابتدا برای خرید شارژ اقدام کنید سپس بسته هدیه این طرح ویژه را فعال کنید .
مشترکین برای اطلاع از وضعیت “سیم کارت” خود می توانند در ابتدا به صفحه ی استعلام وضعیت سیم کارت مراجعه کنند .
مشترکینی که این بسته را فعال می کنند توجه کنند که تا زمان منقضی شدن بسته دریافتی ، امکان دریافت بسته جدید وجود ندارد . مشترکین برای اطلاع از قوانین مصرف بسته ها به صفحه بسته های مصرفی مراجعه کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.