مجله سیم کارت

رایتل حامی ویژه همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی, اقتصاد و گردشگری شد.

0 20

چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، 24 مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حمایت رایتل برگزار می شود.

چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری، 24 مرداد ماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد تهران با حمایت رایتل برگزار می شود.

در این همایش كه توسط شركت كاسپید و فاوا گستر شریف برگزار می شود، پنج تن از اساتید بین المللی بازاریابی اینترنتی تازه ترین اطلاعات، تكنیك ها و دستاوردهای این حوزه را با مخاطبان در میان خواهند گذاشت.
در این همایش كه مخاطبین آن را بازرگانان، صاحبان برند و كسب و كار، مدیران شركت ها و سازمان های مرتبط با گردشگری و اقتصاد تشكیل می دهند، تازه ترین راهكارهای مربوط به برندسازی و افزایش فروش و توسعه بازار بررسی خواهد شد.
از اهداف این همایش می توان به این موارد اشاره كرد: شناسایی پتانسیل های موجود در فضای كسب و كار اینترنتی در اقتصاد شهری، نقش برندسازی در توسعه اقتصادی شهرهای نوظهور، نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری، بهره گیری از قدرت نفوذ شبكه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی این حوزه، و روش های راه اندازی كسب و كارهای آنلاین در جهت توسعه كارآفرینی.
اساتیدی همچون كسپر زیمنسكی (Kaspar Szymanski)، مدیر وب اسپم تیم گوگل از سال 2006 تا 2013 ، الن اورو (Alain Heureux)، رییس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدیر ارشد ماركتینگ Expedia بزرگترین سایت بوكینگ هتل و بلیت در دنیا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور ماركتینگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال 2011، كریستین. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال 2014 وحمید سپید نام، پرزیدنت SEMPO درایران و رییس هیات مدیره شركت كاسپید در این همایش حضور خواهند داشت.
 
گفتنی است این همایش همزمان در شهر كرج توسط شركت سادنا (25مرداد)، در مشهد توسط مدیر برتر (26 مرداد)، در اصفهان توسط گروه لرن بیزنس (27 مرداد)،در شیراز توسط گروه تبلیغات پارسی(28 مرداد) و همچنین در بندر عباس توسط شركت آذرک هولدینگ(29 مرداد) برگزار خواهد شد. 
علاقه مندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 31- 22355829 تماس و یا به وب سایت www.ebconference.com  مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.