مجله سیم کارت

رایتل همراه و همقدم مناطق زلزله زده

0 12

رایتل همراه و همقدم مناطق زلزله زده

در طی زلزله ای رخ داده در مناطق شمال غرب کشور، تمامی اپراتورها دست به کار شده و اقدام به انتشار گزارشاتی نمودند. در همین راستا شرکت خدماتی ارتباطاتی رایتل اعلام نمود که ارتباطات شبکه رایتل این اپراتور در مناطق زلزله زده پابرجا بوده و همچنین مکالمه درون شبکه رایتل نیز در این مناطق رایگان می باشد.

این اپراتور ضمن تسلیت به هموطنانی که در این زلزله داغدار شده و آسیب دیدند ، از برقراری ارتباط شبکه تلفن همراه خود در این مناطق خبر داد.

رایتل در این خبر خود اعلام کرد که برقراری ارتباط شبکه تلفن همراه رایتل در این مناطق و تمامی استان های همجوار  برقرار و پابرجا بوده و همچنین ارتباطات  مکالمه و دیتا نیز در این مسیر، برقرار می باشد.

همچنین "رایتل" هم ردیف با ستادهای دیگر ساعاتی بعد از وقوع زلزله در مناطقی از استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و در حال خدمت رسانی به تمام مشترکین و هموطنان خود می باشد به گونه ای که تاکنون هیچ اختلال و یا قطعی در ارتباطات این اپراتور، در مناطق فوق الذکر گزارش نشده است.

لازم به ذکر است که این اپراتور اعلام کرده است که در صورت نیاز، آماده همکاری با ستاد بحران بوده و در صورت نیاز قادر به برقراری سایت های سیار می باشد.

در انتها لازم به ذکر است که رایتل  در اقدامی منصفانه تمامی مکالمات درون شبکه را در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی رایگان اعلام کرده است و در ارائه خدمات به هموطنان خود از هیچ کمک رسانی دریغ نخواهد نمود.

بنابراین با توجه به حضور سه اپراتور فعال در حوادث و وقایع پیش آمده در کشور می توان برای حمایت از این اپراتورها ،خرید سیم کارت همراه اول دائمی، سیم کارت رایتل و ایرانسل و همچنین خرید خط 0912 را در لیست انتخابی خود قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.