مجله سیم کارت

رتبه بندی پر فروش ترین گوشی های هوشمند 2020

0 150

این روز ها با پیشرفت علم سبک زندگی افراد تغییر کرده است . گوشی موبایل هوشمند برای افراد به یک دغدغه بزرگ تبدیل و با مدل های جدید و بالاتر همه به دنبال خرید آن هستند . در بین شرکت های سازنده گوشی همراه گوشی های آیفون از جایگاه بالاتری برخوردار هستند . لزوما از طرفداران بیشتری نیز برخوردار هستند و تمایل برای خرید مدل جدید آن از سایر گوشی های موبایل بیشتر است . در واقع از زمان شیوع کرونا تا اوایل تابستان امسال ، بازار گوشی همراه روز های خوبی را نداشته است . ولی حالا با گذشت چندین ماه از زمان شیوع کرونا و عادی تر شدن این ویروس وضعیت بازار موبایل نسبت به قبل تغییرات چشمگیری داشته است . طبق ارزیابی ها توسط کانالیس در بین امار رتبه بندی پر فروش ترین گوشی های هوشمند 2020 ، آیفون 11 در صدر جدول قرار دارد و صدر نشین است .

رتبه بندی پر فروش ترین گوشی های هوشمند

در این گزارش “آیفون”  SE در رتبه دوم قرار دارد . در رتبه سوم این گزارش گوشی سامسونگ Galaxy A21S قرار دارد . البته این گزارش قبل از ورود آیفون سری 12 به بازار بوده است . در ارزیابی پایان سال 2020 مشخص می شود که آیفون سری 12 در کدام رتبه و جایگاه قرار دارد . بهترین گوشی مدل اندرویدی سه ماهه سوم 2020 گلکسی A21s است . که در جایگاه سوم جدول رتبه بندی و بعد از آیفون SE مدل 2020 قرار دارد . البته در این میان سامسونگ توانست بیشترین سهم از عرضه گوشی های هوشمند را از آن خود کند . توانست در رتبه اول جای بگیرد و در این ارزیابی هواوی در جایگاه دوم و قبل از شیائومی و اپل قرار گرفته است .

با توجه به نمودار ارائه از سوی کانالیس ، پنج گوشی از میان ده گوشی پر فروش این فصل ، موبایل‌ های ارزان قیمت “سامسونگ” هستند . گوشی‌ هوشمند گلکسی A11‌ در رتبه چهارم ، گلکسی A51‌ در رتبه پنجم، گلکسی A31 در رتبه هشتم و گلکسی A01 Core در جایگاه دهم این جدول رتبه بندی قرار گرفته‌ اند . شیائومی تنها شرکتی است که نامش در کنار سامسونگ و اپل در جدول رتبه بندی است . ردمی نوت 9 (‌ ردمی 10X) با پشتیبانی از شبکه 4G  در جایگاه ششم جدول رتبه بندی ، ردمی 9 در جایگاه هفتم و ردمی 9A در رتبه نهم این فهرست قرار گرفته‌ اند .


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.