مجله سیم کارت

روش‌های خرید شارژ و بسته‌ های اینترنتی

0 3,660

روش‌های خرید شارژ و بسته‌ های اینترنتی

شاتل‌ موبایل یکی از اپراتورهای جدید ایرانی است که از مدتی پیش به عنوان یک اپراتور نوپا ، فعالیت مناسبی داشته باشد.خرید سیم کارت شاتل موبایل از سمت کاربران روز به روز در حال افزایش بوده و فروش خط های این اپراتور با استقبال پرشور ی همراه می باشد.کاربران سیم کارت شاتل موبایل با ایجاد روش‌های متنوع خرید شارژ وهمچنین بسته های اینترنتی از طریق کدهای دستوری، وبسایت شاتل موبایل واپلیکیشن شاتل موبایل من، این امکان را فراهم کرده است تا مشترکین بتوانند در هر شرایط زمانی و مکانی به راحتی نسبت به خرید شارژ و بسته‌ های اینترنتی همراه شاتل موبایل اقدام نمایند  و ازاین طریق و با استفاده از خدمات و محصولات منحصر به فرد این اپراتور سراسری تلفن همراه لذت ببرند.

بنابراین از طریق روش های زیر می توانید نسبت به خرید شارژ شاتل‌ موبایل و بسته‌ های اینترنتی مقرون‌ به‌ صرفه  از طریق یکی از روش‌های زیر عمل نمائید:

روش‌های خرید شارژ شاتل موبایل و بسته‌ های اینترنتی

مراجعه به مدیریت حساب اینترنتی شاتل موبایل من

خرید شارژ به صورت مستقیم

خرید حجم های اینترنتی از وبسایت شاتل موبایل

و خرید شارژ و حجم های اینترنت از طریق اپلیکیشن مای شاتل

خرید شارژ و حجم های اینترنت از طریق اپلیکیشن echarge

خرید شارژ و حجم های اینترنت از طریق اپلیکیشن 780

و خرید شارژ و حجم های اینترنت از طریق اپلیکیشن همراه کارت

خرید شارژ و حجم های اینترنت از طریق اپلیکیشن پات

همچنین کاربران قادر خواهند بود علاوه بر روش های اعلامی با مراجعه حضوری به نمایندگان شاتل موبایل ( shatelmobile ) در سراسر کشوراقدام نمایند.هم چنین کاربران شاتل موبایل می توانند از طریق کدهای دستوری زیر اقدامات لازم را مبذول نمایند.

شماره‌گیری کد دستوری #1* از خطوط شاتل موبایل:

کاربران می توانند از طریق کد دستوری اعلامی مانده اعتبار و طرح های خود را مشاهده نموده و هم چنین حجم اینترنتی و یا شارژ مورد نظر خود را خریداری نمایند .

شماره‌گیری کد دستوری #7* از خطوط شاتل موبایل:

کاربران قادر خواهند بود از طریق این کد دستوری می‌توانید به صورت مستقیم سیم کارت شاتل موبایل خود را شارژ کرده و حجم های اینترنتی خریداری کنید .

خرید شارژ شاتل موبایل با کد دستوری#724* :

با استفاده از کد دستوری اعلامی می‌ توانید به صورت مستقیم سیم‌ کارت شاتل‌موبایل خود را شارژ و حجم های اینترنتی خریداری نمائید.

شماره‌گیری کد دستوری #789* از کلیه خطوط:

از طریق این کد دستوری می‌توانید به صورت مستقیم سیم‌کارت شاتل‌موبایل خود را شارژ و بسته‌ های اینترنتی خریداری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.