مجله سیم کارت

رونمائی مایکروسافت از لوگوی مرورگر اج

0 38

رونمائی مایکروسافتاز لوگوی مرورگر اج

 حدود چهار سال پیش نخستین لوگوی مرورگر اج توسط کمپانی بزرگ "مایکروسافت" رونمائی شد . مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم بازطراحی شده بود که می توان گفت به نوعی طرح به روز شده ی لوگوی اینترنت اکسپلورر به حساب می آمد. در همین راستا و طبق گزارشات این غول تکنولوژی لوگوی جدید اج با طراحی جدید رونمائی شد. این طراحی بسیار شبیه به موج بوده است و طراحی آن  براساس سیستم Fluent شرکت مایکروسافت طراحی و قابل اجرا خواهد بود.

طراحی این لوگو هیچ شباهتی با اینترنت اکسپلورر ندارد و بسیار شبیه به حرف کوچک e می باشد. در واقع می توان براحتی نتیجه گرفت که مایکروسافت قصد دارد به نوعی با تغییر ظاهری این لوگو، بطور کامل هویت بصری آن را نیز تغییر دهد.

حال این لوگوی زیبا حاصل تلاش مستمر این کمپانی می باشد. به گونه ای که  طبق اخبار رسیده کارمندان مایکروسافت برای این موضوع مجموعه ای از پازل ها و تصاویر مختلف را منتشر و حتی بعنوان شی سه بعدی نیزبه حالت رندر درآوردند و برای اینکار تست ها و طراحی های مختلفی انجام داده و تلاش بسیاری کرده اند تا بتوانند به این طرح نهایی دست پیدا کنند.

با تمام این بیانات این غول تکنولوژی زمان دقیق عرضه نسخه نهایی اج کرومیوم ا بیان ننموده است . اما  قرار بر اینست که این کمپانی در هفته بعد ، کنفرانس گسترده ای برگزار نماید  و با توجه به انتشار این مقاله و معرفی اولیه طراحی این مرورگر ، تصور می شود به زودی از آن (از این لوگو) رونمائی شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.