مجله سیم کارت

رونمایی از آخرین اثر مرحوم کریمخانی در تیتراژ مهلا

0 387

اپراتور همراه اول ( MCI ) در محرم 1401 نیز همانند سال های گذشته ویژه برنامه مهلا را پخش کرد . این ویژه برنامه از روز دوشنبه 10 مرداد ماه 1401 به صورت یک شب در میان شروع به پخش شد . مشترکینی که تمایل دارند این ویژه برنامه را تماشا کنند از طریق پلتفرم های روبیکا ، آیگپ و ذره بین می توانند این ویژه برنامه را مشاهده کنند . ویژه برنامه مهلا همراه اول در 14 قسمت تهیه و مناسب شب های محرم است .

رونمایی از آخرین اثر مرحوم کریمخانی در تیتراژ ویژه برنامه مهلا

در اولین قسمت از ویژه برنامه مهلا همراه اول  که دوشنبه 10 مرداد ماه 1401 ساعت 20 پخش شد برای اولین بار قطعه تمنای دوست پخش شد . قطعه تمنای دوست ، با صدای مرحوم استاد محمد علی کریم خانی برای اولین بار در تیتراژ ویژه برنامه مهلا پخش شد . تیتراژ ابتدایی برنامه عاشورایی « مهلا » کاری از آریا عظیمی ‌نژاد و با صدای مرحوم محمدعلی کریم خانی است . که مصادف با چهارمین شب محرم ، به‌ صورت اختصاصی در قسمت اول برنامه « مهلا » که در استودیو قرن ‌جدید تولید می شود ، رونمایی شد .

اکثر ایرانیان ، همکاری این آهنگساز و خواننده را در قطعه « آمدم ای شاه ، پناهم بده » ، در خاطر خود ، جاودانه دارند . قطعه « تمنای دوست » با شعری از ولی الله کلامی زنجانی و ملودی عباس خوش دل تهیه کرده است .

همراه اول ، پس از تجربه موفق در تهیه و تولید برنامه مناسبتی «مهلا» در محرم ۱۴۴۳ قمری ، محرم امسال نیز به ادامه ساخت پرداخته است . از شب دوشنبه دهم مرداد ماه 1401 پخش این برنامه از طریق پلتفرم های « روبیکا » ، « آیگپ » و « ذره بین » آغاز شده است . این ویژه برنامه قرار است به شکل یک شب در میان از ساعت ۲۰ از طریق پلتفرم های اعلامی ، پخش شود و حال و هوای این ایام را مهمان نگاه کاربران این بستر ها کند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.