مجله سیم کارت

رونمایی از پروژه فیبر نوری ایرانسل در شیراز

0 217

اپراتور ایرانسل اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال در ایران است . این اپراتور بزرگ به عنوان اپراتور دیجیتال چند وقتی است که سعی در هوشمند کردن شهر ها دارد . در بعضی از شهر ها استارت ایجاد شهر هوشمند را آغاز کرده است . شهر شیراز یکی از شهر هایی که است که اپراتور ایرانسل پروژه هوشمند سازی ان را آغاز کرده است . در روز دوشنبه 4 مرداد ماه 1400 از پروژه فیبر نوری ایرانسل در شیراز رونمایی شد . این اپراتور بزرگ مشترکین زیادی دارد . با ارائه خدمات متفاوت سعی در جلب رضایت مشترکین سیم کارت های خود دارد .

پروژه فیبر نوری ایرانسل

در ایران مراسم که روز 4 مرداد ماه برگزار شد مدیر عامل ایرانسل ، شهردار شهر شیراز ، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و فرماندار شیراز نیز حضور داشتند . مدیر عامل ایرانسل در ایراسم سخنرانی کرد و اعلام کرد که اپراتور بزرگ “ایرانسل” تا به این لحظه بالای 2000 میلیارد ریال در استان فارش سرمایه گذاری کرده است که چیزی نزدیک به 800 میلیون آن در شهر شیراز بوده است .

اپراتور ایرانسل ( irancell ) تمام تلاش خود را در ایجاد و توسعه زیر ساخت های شهر هوشمند می کند . در ادامه افزود : هوشمند کردن شهر های بزرگ از اهمیت بالایی برخوردار است . پیرو قرار دادی که در خصوص هوشمند سازی شهر شیراز بین ایرانسل و شهرداری شیراز امضا شد . پروژه فیبر نوری ایرانسل در شیراز که طی دو سال اخیر ، با استاندارد های بین‌ المللی و کیفیت مطلوب اجرا شد . حدود 250 کیلومتر طراحی دارد و در فاز نخست ، بیش از 180 کیلومتر آن آمادۀ بهره‌ برداری است .

مدیر عامل ایرانسل اعلام کرد که فیبر نوری بهترین و امن ترینشیوه انتقال دیتا در جهان است . این اپراتور سعی دارد تمام شهر ها را به شبکه فیبر نوری مجهز کند . اپراتور ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود خدمات بزرگی را به مشترکین خود ارائه می دهد . این اپراتور بزرگ اولین اپراتور ارائه دهنده فناوری نسل پنجم در ایران است . با ارائه خدمات متنوع سعی دارد که کلیه مشترکین “سیم کارت ایرانسل” هم مشترکین سیم کارت ایرانسل اعتباری و هم مشترکین سیم کارت ایرانسل دائمی از این اپراتور رضایت داشته باشند .

َشهر هوشمند با ایرانسل

در همین راستا ، ایرانسل ، اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران ، تا کنون توانسته است پروژه‌های متعدد مرتبط با فیبر نوری و توسعۀ خدمات شهر هوشمند را علاوه بر شیراز ، در شهر های تهران ، مشهد ، اهواز ، انزلی ، آمل ، اراک ، ارومیه ، کرج ، سنندج ، قزوین ، خرم‌ آباد ، زنجان ، اردبیل ، ساری ، بوشهر ، دزفول و اندیمشک نیز طراحی و یا اجرا کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.