مجله سیم کارت

زمان رونمائی از هواوی میت 30

0 26

زمان رونمائی از هواوی میت 30

کمپانی هواوی در فراز و  نشیب های چند ماهه خود موفق به ساخت گوشی هواوی میت 30 خود نمود.طرفداران "هواوی" از مدتها پیش منتظر معرفی گوشی "هواوی میت 30" بودند.از اینرو این کمپانی طی خبری در توئیت خود زمان رسمی معرفی این مدل گوشی خود را اعلام نمود.پیرو همین اخبار این کمپانی در توئیت خود اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ 28 شهریور و در شهر مونیخ آلمان رسما گوشی هواوی میت 30 خود را معرفی خواهد نمود.هواوی در هفته گذشته پوستری از گوشی هواوی میت 30 خود منتشر نمود که خبر از طراحی خاص ماژول دوربین این گوشی خبر می داد.

نکته ای که در ادامه جالب بنظر می رسد اینست که این گوشی های از سرویس ها و اپلیکیشن های "گوگل" هیچ بهره ای نخواهند برد و همچنین به احتمال خیلی زیاد هواوی قادر نخواهد بود بر روی گحت های جدید خود از نسخه کامل اندروید استفاده کند و این در حالیست که با توجه به پراهمیت بودن این موضوع از سمت کاربران ، هواوی باید خود را برای چالشی دویاره آماده نماید.

همانطور که در جریان هستید در چند روز آینده و در نمایشگاه IFA برلین ،تراشه جدید کایرین 990  بصورت رسمی رونمایی خواهد شد.و از آنجائیکه گوشی های جدید و قدرتمند هواوی مجهز به تراشه کایرین 990 می باشند ،می توان گفت که هواوی با این پردازنده قوی بی شک حرف زیادی برای گفتن و اثبات خود خواهد داشت.

هواوی قصد دارد با این گوشی جدید خود ارتقاء اساسی در نسل قبلی گوشی های خود یعنی "هواوی میت 20 " داشته باشد بنابراین تکنولوژی پیشرفته ای در گوشی جدید خود اعمال کرده است به گونه ای که انتظار می رود دوربین استفاده شده در این گوشی با امکانات بالاتر و بیشتر عرضه شود.همچنین تصور می شود که این گوشی از قابلیت "5G" نیز بهره خواهد برد. روی گوشی تاشوی خود تغییرات اساسی اعمال نموده است و ویژگی های جدیدی را جایگزین آن کرده است

همچنین تصور می شود که در این مراسم هواوی از گوشی های تاشوی هواوی میت ایکس خود نیز رونمائی خواهد کرد.طبق اخبار بدست آمده این کمپانی با اعمال تغییرات اساسی و ویژگیهای شگرف بر روی گوشی های تاشوی خود خواهد توانست برای چندین بار خودی نشان دهد.

بنابراین در انتها باید بیان کنیم که طرفداران گوشی "هواوی میت 30 پرو" باید اندکی صبر داشته باشند تا با گوشی جدید کمپانی موردعلاقه خود یعنی هواوی تا چند روز دیگر آشنا شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.