مجله سیم کارت

ساخت مدرسه در روستای کیخا توسط همراه اول

0 208

همراه اول بزرگ ترین اپراتور در سطح کشور است . اپراتور “همراه اول” برای مشترکین خود خدمات زیادی را ارائه کرده است . اپراتور همراه اول اولین اپراتوری است که در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است . ساخت مدرسه توسط همراه اول در روستای کیخا در استان سیستان و بلوچستان طرحی است که همراه اول ارائه کرده است . همراه اول در این طرح از مشترکین خود که سیم کارت همراه اول دارند درخواست کرد تا در این طرح شرکت کنند . کمک های خود را در ساخت این مدرسه ثبت کنند .

روابط عمومی همراه اول اعلام کرد : علت انتخاب روستای کیخا برای ساخت مدرسه این است که پس از بررسی‌ های اولویت این روستا است و مناطق کم برخوردار در اولویت هستند . همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی خود ، به اجرای طرح‌ های خیریه در بخش « نیکوکاری » باشگاه فیروزه‌ ای می‌ پردازد . ساخت مدرسه توسط همراه اول از تاریخ 99/06/05 تا تاریخ 99/08/10 فعال است .

ساخت مدرسه توسط همراه اول

مشترکین اپراتور همراه اول که “سیم کارت همراه اول” دارند چه سیم کارت همراه اول اعتباری و چه “سیم کارت” دائمی برای ثبت کمک خود در ساخت مدرسه در روستای کیخا باید به بخش « نیکوکاری » باشگاه فیروزه ای در اپلیکیشن همراه من مراجعه کنند . یا به وب سایت همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه کنند . بخشی از امتیازات خود را به ساخت مدرسه در روستای کیخا در استان سیستان و بلوچستان اختصاص بدهند و تا بتوانند در ساخت این مدرسه مشارکت کنند . پس از پایان طرح در باشگاه فیروزه‌ ای ، معادل ریالی امتیازات اختصاص توسط مشترکین برای ساخت مدرسه هزینه خواهد شد .

روابط عمومی همراه اول در ادامه افزود : پس از تکمیل ساخت مدرسه توسط همراه اول و مشارکت مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند ، همراه اول نیز مبلغ 300 میلیون تومان کمک می کند ، این مبلغ 300 میلیون تومان از طرف باشگاه مشتریان همراه اول ( MCI ) جهت ساخت مدرسه 4 کلاسه در روستای کیخا واقع در استان سیستان و بلوچستان ، با همکاری بنیاد احسان ( ستاد اجرایی فرمان امام ) هزینه خواهد شد . هم چنان در ادامه اعلام کرد ، که پس از اتمام ساخت مدرسه گزارش تصویری در این صفحه ارائه می ‌گردد .
همراه اول از اپراتور های بزرگ در کشور است که اقدامات ارزنده ای را در جهت ابادانی و پیشرفت جامعه انجام داده است .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.