مجله سیم کارت

سامانه 3030 و بیانیه مشترک استقلال،پرسپولیس و شرکت ایرانسل

0 248

در طی چند روز اخیر شبهاتی درباره سامانه 3030 به گوشی می رسید . در نهایت سایت “ایرانسل” امروز طی بیانیه ای از تمام این شبهات پرده برداشت . با صراحت اعلام کرد که سامانه 3030 با مشارکت باشگاه های فوتبال استقلال و پرسپولیس و همکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل ( irancell ) و با حمایت طرفداران فوتبال راه اندازی می شود.

حال شاید سوال که برای شما پیش بیاید این باشد که سامانه 3030 چه سامانه ای می باشد؟

3030 یک سامانه طرفداری فوتبال می باشد . به درخواست باشگاه های استقلال و پرسپولیس و همچنین به دستور وزارت ورزش به نمایندگی از دولت راه اندازی شد . باید یادآور شویم که تمام قوانین مطابق با دستور وزارت ورزش و همچنین ارتباطات و فناوری اطلاعات به نمایندگی از دولت راه اندازی شد .

با توجه به قوانین تعریفی در این سامانه مشترکین نمی توانند به راحتی و با ارسال هر عدد شانسی عضو این سامانه شوند.

سامانه 3030

نکته ای که در این میان بسیار حائز اهمیت می باشد این است که باشگاه های استقلال و پرسولیس کاملا هوشیارانه و با اختیار تام به این نتیجه رسیدند . که شرکتی را به عنوان مجری اسپانسری خود انتخاب نمایند و باید دقت داشته باشید که این قرارداد مستقل از قرارداد ایرانسل با آن شرکت اسپانسری می باشد . با تمام این تفاسیر باید بدانید که هیچ واسطه ای بین ایرانسل و باشگاه های مذکور وجود ندارد . در ادامه ذکر این نکته لازم است . هیچ ارتباط حقیقی یا حقوقی بین ایرانسل و مدیران فعلی و قبلی شرکت مجری اسپانسری وجود نداشته و ندارد . باید حتما به این موضوع واقف باشید . به دلیل اینکه این سامانه جهت جمع آوری کمک‌ های مردمی طراحی است از خدمات ارزش افزوده معاف می باشد.

با توجه به هزینه های سرسام آور فوتبال بیشتر نیاز های باشگاه ها از طریق کمک های مردمی ، نباید سهم مهم و کاربردی ایرانسل را نادیده گرفت . زیرا فراتر از یک اپراتور عمل کرده و ارتباط مستقیمی بین هواداران و باشگاه‌ها ایجاد نماید . همیشه همراه و حامی باشگاه های محبوب خود و طرفداران بوده است.

این سامانه از همان ابتدا با حسن نیت وارد کار شد و اعلام کرد . در صورت نارضایتی مشترکین بررسی ها و تحقیقات لازم صورت می گیرد . در صورت تائید وجه دریافتی به خود مشترک برگردانده خواهد شد.

باشگاه های پرطرفدار استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت ایرانسل خیلی به این موضوع امیدوار هستند . بتوانند در فصل نقل و انتقالات و با حمایت طرفداران بتوانند افتخارات چشمگیری کسب نمایند . از طرفداران خود بابت حمایت نهایت تشکر را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.