مجله سیم کارت

والپیپرهای جدید سامسونگ روی گوشی های سری نوت 10

0 406

سامسونگ از والپیپرهای جدید خود بر روی گوشی های سری نوت 10 خود استفاده خواهد نمود

سامسونگ کمپانی با سابقه کره ای ها چند روز پیش در طی مراسمی از گوشی های سری نوت 10 “گلکسی نوت 10” و “گلکسی نوت 10 پلاس” خود رونمائی کرد . بنابراین طرفداران همیشگی این کمپانی می توانند هم اکنون مدل های جدید گوشی های هوشمند “سامسونگ” را با قیمت 949 دلار پیش سفارش نمایند .

گوشی های سری نوت 10

سامسونگ در آینده ای نه چندان دور قصد دارد از والپیپر های جدید و متنوع خود در گوشی های  گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس خود استفاده نماید . امکان دانلود این عکس ها و والپیپر ها به راحتی از طریق ” گوگل “درایو امکان پذیر خواهد بود . جالب تر از همه این که در عکس های جدید یک تصویر با پس زمینه تیره مشاهده می شود . که نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده است . به غیر از یک تم تیره بقیه ی تم ها به سبک مینیمالیستی و رنگی ارائه خواهند شد .

عکس های منتشر برای گوشی های سری نوت 10 : گوشی گلکسی نوت 10 با رزولوشن رزولوشن 3040 در 3040 ارائه خواهند شد . وضوح به کار رفته در آن ها 2280 در 1080 می باشد که بسیار هیجان انگیز و شگفت آور می باشد .

سامسونگ از والپیپرهای جدید خود بر روی گوشی های سری نوت 10 خود استفاده خواهد نمود

به خاطر داشته باشید که این والپیپر گلکسی 10 بر روی هر دستگاه اندروید با هر نوع نمایش گر کار خواهد کرد . اگر نمی خواهید این تصاویر پس زمینه را بر روی دستگاه فعلی خود قرار دهید . در عوض یکی از گوشی های هوشمند جدید را برای خودتان دوست دارید . به راحتی یکی از مدل های مورد نظر خود را از طریق سایت های معتبر پیش سفارش نمایید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.