مجله سیم کارت

سرویس بازیلی شاتل موبایل

0 65

اپراتور شاتل سرویس بازیلی خود را برای کاربران خود ارائه داد . سرویس بازیلی ، مجموعه ای از بازی های اندرویدی است که در این سرویس نیازی به دانلود ندارد . اپراتور شاتل در جهت جلب رضایت کاربران خود قدم بر می دارد و همیشه در تلاش است که با خرید سیم کارت شاتل موبایل ، بتوانید از خدمات ویژه و متفاوت این اپراتور بهره مند شوید . شاتل موبایل به عنوان نخستین اپراتور نسل جدید خدمات تلفن همراه کشور وارد بازار خدمات ارتباطی همراه می‌ شود .
یکی از سرویس هایی که "شاتل موبایل" برای کاربران خود و با هدف جلب رضایت مشترکین و کاربران خود ارائه داده است ، سرویس بازیلی است . مشترکین می توانند ، با استفاده از سیم کارت شاتل موبایل خود از این سرویس استفاده کنند . به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل ، این اپراتور تلفن همراه با هدف جلب رضایت و ایجاد تجربه‌ ای متمایز در استفاده از "سیم‌ کارت‌ شاتل موبایل" خود ، در کنار ارائه خدمات ارزش افزوده جذاب نظیر سرویس‌ های اختصاصی آنلاین فیلم ، سریال ، کتاب صوتی و موسیقی ، برای اولین بار امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به سرویس اختصاصی گیم بازیلی را با بیش از 300 بازی هیجان‌ انگیز در انواع ژانر ها برای مشترکین سیم‌ کارت‌ های شاتل موبایل فراهم کرد هزینه عضویت در بازیلی برای شاتل موبایلی ‌ها به مدت 4 ماه پس از ثبت‌ نام کاملا رایگان است و شما عزیزان تا پایان خرداد ماه 1399 فرصت دارید با عضویت در بازیلی ، 4 ماه رایگان و بدون محدودیت بازی کنید و هزینه عضویت در بازیلی برای 4 ماه 60000 تومان است که این هزینه تنها برای شاتل موبایلی‌‌ های عزیز رایگان در نظر گرفته شده است . بر اساس این گزارش ، در سرویس بازیلی شاتل موبایل مجموعه‌ ای متنوع از بازی‌ های اندرویدی و بازی‌ های بدون نیاز به دانلود با قابلیت استفاده در تمامی پلت فرم‌ های رایانه شخصی ، موبایل و تبلت در اختیار مشترکین قرار گرفته است . دارند گان "سیم‌ کارت" شاتل ، می ‌توانند تنها با ورود شماره شاتل موبایلی خود در وب سایت bazili.shatelmobile.ir از 4 ماه اشتراک رایگان بهره‌ مند شوند و به برترین بازی‌ های ایرانی و بین ‌المللی در ژانر های اکشن ، ماجرا جویی ، معمایی  ، ورزشی ، رانندگی ، امتیازی، تفننی ، کودکان و آموزشی دسترسی داشته باشند . مشترکین رایتل جهت عضویت در بازیلی تنها کافی است شماره شاتل موبایلی خود را در آدرس bazili.shatelmobile.ir وارد کنید تا کد تایید برای شما پیامک شود و برای غیر فعال کردن عضویت این سرویس به راحتی می‌ توانید با مراجعه به صفحه اصلی سرویس بازیلی شاتل موبایل در حساب کاربری خود ، روی گزینه لغو عضویت کلیک کنید .

. با ورود این کد در قسمت مورد نظر عضویت شما تکمیل خواهد شد . متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح ‌ها و بسته‌ های جدید شاتل موبایل ، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و با پیش‌ شماره 0998 و کد یک ، می‌ توانند به وب‌ سایت این اپراتور به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه یا با مرکز تماس شبانه ‌روزی شاتل موبایل به شماره 09981000000 تماس بگیرند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.