مجله سیم کارت

سرویس بسته نبسته سامانتل

0 308

سامانتل اپراتور فعال در کشور است و این اپراتور مشترکین زیادی دارد . در راستای رضایت مشترکین خود گام بر می دارد . “سامانتل” برای مشترکین خود که سیم کارت سامانتل دارند سرویس بسته نبسته سامانتل را ارائه کرده است . سامانتل علاوه بر این سرویس ، سرویس های دیگری نیز برای مشترکین خود ارائه کرده است  . افراد می توانند با خرید سیم کارت سامانتل از خدمات این اپراتور بزرگ بهره مند شوند .

سرویس بسته نبسته سامانتل

این سرویس سرویسی است که مشترکین سامانتل می توانند با توجه به نیاز خود اینترنت ، مکالمه درون شبکه ، مکالمه برون شبکه و پیامک خرید کنند . مدت زمان استفاده از این طرح 7 روزه و 30 روزه است که متناسب با انتخاب مشترک است . مشترکین سامانتل با مراجعه به وب سایت سامانتل و مراجعه به قسمت طرح می توانند طرح مورد نیاز را انتخاب کنند .

مشترکین “سامانتل” باید برای فعال سازی این سرویس بعد از مراجعه به وب سایت سامانتل ( samantel ) ، در ابتدا مدت زمان طرح مورد نیاز خود را انتخاب کنند . می توانند بین 7 روز و 30 روز یکی را انتخاب کنند . در مرحله بعد مشترک باید حجم اینترنت مورد نیاز خود را انتخاب کند که در قسمت اینترنت می توانند یکی از حجم های 1 گیگا بایت ، 2 گیگا بایت و 4 گیگا بایت را انتخاب کند . مرحله بعد انتخاب مدت زمان مکالمه درون شبکه است . مدت زمان های اعلامی در وب سایت سامانتل 800 دقیقه ، 1000 دقیقه و 1500 دقیقه است .

مشترک بعد از انتخاب مکالمه درون شبکه باید مکالمه برون شبکه خود را انتخاب کند ، که مدت زمان های اعلامی در وب سایت سامانتل 80 دقیقه ، 200 دقیقه و 400 دقیقه می باشد . در مرحله آخر مشترک باید تعداد پیامک های مورد نیاز خود را انتخاب کنند . تعداد پیامک های اعلام ی 100 عدد ، 200 عدد و 500 عدد است که باید یکی از آن ها را انتخاب کند . مشترک سامانتل بعد از انتخاب بین طرح های ارائه باید برای تعیین قیمت طرح انتخابی ، شماره “سیم کارت سامانتل” خود را وارد کنند تا قیمت طرح مورد نظر را به مشترک نمایش دهد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.