مجله سیم کارت

سرویس راینواز رایتل

0 291

رایتل برای مشترکین خود سرویسی ارائه کرده است به نام سرویس راینواز که مشترکین که سیم کارت رایتل دارند . می توانند با فعال سازی این سرویس از خدمات این اپراتور بهره مند شوند . این سرویس شامل تمام مشترکینی که “سیم کارت رایتل” دارند می شود چه افرادی که “سیم کارت رایتل اعتباری” و چه دائمی دارند می توانند از خدمات این سرویس استفاده کنند .

سرویس راینواز رایتل

در واقع سرویس راینواز سرویسی است که می توانید به جای بوق معمولی ، لذت شنیدن قطعه موسیقی و یا آهنگ انتخابی مورد علاقه‌ تان را با مخاطب خود در زمان انتظار پیش از برقراری مکالمه به اشتراک بگذارید . شما می ‌توانید از میان انواع مختلف موسیقی اعم از کلاسیک ، سنتی ، پاپ ، متن فیلم ، سریال و غیره ، راینواز مورد علاقه خود را جستجو و انتخاب نمایید .

نحوه فعال سازی

برای فعال سازی این سرویس می توانید از نرم افزار کاربردی راینواز کمک بگیرید . با نصب نرم افزار کاربردی راینواز و ثبت سیم کارت رایتل خود در نرم افزار می توانید سرویس راینواز را فعال کنید . روش دیگری که از طریق آن می توانید نرم افزار راینواز را نصب کنید از طریق سامانه مدیریت حساب است . جهت ثبت نام سرویس راینواز به سامانه مدیریت حساب مراجعه کنید . سپس از قسمت “سرویس های من” سرویس راینواز را فعال نمایید . پس از دریافت پیامک فعال ‌سازی حاوی رمز عبور ، به سامانه راینواز مراجعه و از خدمات آن بهره‌ مند شوید .
روش دیگری که رایتل به مشترکین خو.د برای فعال سازی سرویس راینواز ارائه کرده است از طریق سامانه پیامکی است . مشترکینی که “سیم کارت” رایتل دارید می توانید با ارسال دستور ON RBT به سامانه پیامکی 2020 سرویس راینواز خود را فعال نمایید .

مشخصات سرویس راینواز

با استفاده از این سرویس می توانید ،یک یا چند راینواز را به شخص و یا گروهی از اشخاص در زمان های دل خواه اختصاص دهید . می توانید راینواز را به سایر مشترکین رایتل که سیم کارت رایتل داند هدیه دهید . یا می توانید راینوز سایر مشترکین رایتل را که خوشتان آمده است ، کپی کنید . می توانید در این سرویس به رایتل پیشنهاد موسیقی مورد علاقه خود را بدهید . یکی دیگر از خدمات این سرویس این است که می توانید ، راینواز خود را برای فردی خاص و یا گروهی از افراد پخش نکنید .

سرویس راینواز برای کاربرانی که این سرویس را فعال می کنند شامل هزینه می شود . هزینه خرید هر سرویس راینواز رایتل ( rightel ) حداکثر 3,000 ریال می‌ باشد که این مبلغ جهت استفاده از سرویس راینواز در یک دوره زمانی مشخص می ‌باشد . هیچ‌ گونه هزینه ماهیانه ، هزینه فعال‌ سازی یا هزینه تغییر تنظیمات را برای مشترک در بر نخواهد داشت. هزینه خرید راینواز از حساب مشترک سیم‌ کارت اعتباری رایتل به‌ صورت ریالی کسر می‌ شود . به صورت حساب مشترک سیم‌ کارت دائمی رایتل اضافه می‌ شود .
نکته: دوره اعتبار هر راینواز 30 روز می ‌باشد . در صورت عدم حذف راینواز توسط مشترک پس از پایان هر دوره ، به‌ صورت خودکار تمدید می‌ گردد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.