مجله سیم کارت

سرویس پیشخوان ایرانسل

0 250

سرویس پیشخوان ایرانسل سرویسی است که با فعال کردن آن می توانید از داشتن روز نامه همراه برخوردار شوید .

سرویس پیشخوان ایرانسل

این سرویس برای کاربرانی است که سیم کارت ایرانسل دارند . باید برای استفاده از این سرویس حتما آن را فعال کنند . نکته ای که باید به آن توجه این است که برای استفاده از این سرویس باید حتما تنظیمات چند رسانه ای ( MMS ) تلفن همراه خود را فعال کرده باشید . “ایرانسل” همیشه برای کاربران خود سرویس های ویژه ای ارائه می دهد . همیشه در راستای رضایت کاربران خود در تلاش است . مشترکین ایرانسل برای فعال کردن اشتراک پیشخوان ایرانسل باید کد  محصول را به 8494 ارسال کنند .

نحوه فعال سازی

جهت دریافت تنظیمات کد # 1 *  4 * 555 * را شماره‌ گیری کنید . به عنوان مثال برای اشتراک محصولی با کد 1234 ، عبارت 1234 را به 8494 ارسال کنید . برای غیر فعال‌ کردن پیشخوان ایرانسل ، حرف L را با رعایت یک فاصله از چپ به راست به همراه کد محصول ، به 8494 ارسال کنید . هزینه پیشخوان برای سرویس‌ های خبری 35 تومان است . برای سرویس‌ های غیر خبری 100 تا 150 تومان است . کلیه پیامک ‌های ارسالی به 8494 رایگان است . اشتراک هیچ یک از محصولات تاریخ انقضا ندارد و تا قبل از ارسال دستور لغو اشتراک ، سرویس هم چنان برای شما فعال خواهد بود .

راهنمای سرویس پیشخوان ایرانسل

برای دریافت راهنمای سرویس پیشخوان ، حرف R را به 8494 ارسال کنید . برای دریافت آخرین فهرست محصولات پیشخوان ، حرف F را به 8494 ارسال کنید . و برای مشاهده پیشخوان‌ های فعال خود ، حرف E را به 8494 ارسال کنید . با پیشخوان ایرانسل از روزنامه همراه برخوردار می ‌شوید و در جریان خلاصه تازه‌ ترین اخبار و تحلیل‌ های روزنامه‌ ها و سایت‌ های خبری قرار می‌ گیرید . خبر های ارسالی علاوه بر متن ، تصاویر و لوگوی سایت یا روزنامه مورد نظر تان را نیز به همراه دارند .

ایرانسل ( irancell ) همیشه برای کاربران خود راه کارهایی را ارائه می دهد . که به راحتی بتوانند از خدمات ویژه این اپراتور استفاده کنند و از داشتن “سیم کارت ایرانسل” لذت ببرند . اپراتور ایرانسل به عنوان اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران معرفی شد . یکی از راه کار های جداب ایرانسل ارائه اپلیکیشن ایرانسل من است که کاربران این اپراتور به راحتی می توانند از طریق این اپراتور از خدمات ویژه آن استفاده کنند . اپلیکشن ایرانسل من به عنوان دومین اپلیکیشن محبوب ایرانی ها اعلام شد . همه افراد می توانند با خرید سیم کارت ایرانسل به شبکه این اپراتور محبوب بپیوندند و از خدمات آن بهره مند شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.