مجله سیم کارت

سرویس کودک و نوجوان ایرانسل

0 3,223

اپراتور “ایرانسل” برای خانواده هایی که نگران نحوه استفاده فرزندانشان از اینترنت و محتوا های موجود در اینترنت هستند طرحی را ارائه کرده است . با توجه به آن بتوانند فرزند خود را در زمان استفاده از اینترنت مدیریت کنند . این سرویس ویژه سرویس کودک و نوجوان ایرانسل است که به آن می پردازیم .

سرویس کودک و نوجوان ایرانسل

در واقع این سرویس ایرانسل ( irancell ) برای کودک و نوجوان محیط و شرایطی را فراهم می کند ، که بتوانند دسترسی به مطالب مفید و امن پیدا کنند و این فضا در اختیار کودک و نوجوان قرار بگیرد . در واقع سرویس کودک و نوجوان ایرانسل این امکان را می دهد که بتوانید زمان استفاده از اینترنت ، تماس و پیامک را محدود کنید . شما می توانید استفاده فرزند خود را بازه های زمانی مشخص شده از سوی این اپراتور محدود کنید . که در صورت فعال کردن این سرویس فرزند شما امکان تماس‌ گیری ، ارسال پیامک یا استفاده از اینترنت همراه را نخواهد داشت . البته امکان دریافت تماس یا پیامک کماکان وجود دارد .

بازه زمانی استفاده از سرویس

بازه های زمانی اعلام شده در این سرویس به چهار قسمت تقسیم می شوند . صبح بین ساعت 7 تا 13 و ظهر بین ساعت 13 تا 17 و عصر بین ساعت 17 تا 22 و بازه زمانی شب بین ساعت 22 تا 7 است .

نحوه فعال سازی سرویس کودک و نوجوان

می توانید با شماره گیری کد # 2 * 543 * از گوشی خود یا فرزند تان ویژگی محدودیت زمانی اینترنت ، تماس و پیامک را روی سیم کارت ایرانسل فرزند تان فعال یا غیر فعال کنید . با فعال ‌سازی این ویژگی ، زمان‌ های تماس‌گیری ، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت روی سیم کارت محدود خواهند شد . با فعال سازی این سرویس روی “سیم کارت ایرانسل” فرزند خود ، فقط سایت‌ های مفید و آموزنده برای کودکان و نوجوانان قابل دسترسی خواهند بود . و با شماره‌ گیری کد # 1 * 543 * از گوشی خود یا فرزند تان می ‌توانید ویژگی محدودیت وب‌ سایت‌ ها را روی “سیم‌ کارت” فرزند تان فعال یا غیر فعال کنید . فعال‌ سازی و غیر فعال‌ سازی ویژگی‌ های محدودیت وب‌ سایت‌ ها و محدودیت زمانی اینترنت ، تماس و پیامک رایگان است .

با فعال‌ سازی این سرویس ، وب‌ سایت‌ های در دسترس کودکان و نوجوانان محدود خواهند شد . فعال سازی و غیر فعال سازی این سرویس روی سیم کارت ایرانسل دائمی و اعتباری امکان پذیر است . توجه کنید که این سیم کارت فرزندتان باید به نام خودتان باشد . با استفاده از سیم ‌کارت فعلی خود می‌ توانید این سرویس را برای سیم‌ کارت فرزند تان فعال کنید . یا می توانید برای خرید سیم‌ کارت جدید به مراکز خدمات و فروش سیم کارت کودک و نوجوان مراجعه کنید .

سایت های در دسترس کودک و نوجوان

سایت جامع کودک و نوجوان ، کتاب و مسابقه ، علمی و درسی و آموزشی و اخبار ، ویدئو و کارتون و سرگرمی ، محتوای متنی و آهنگ های پیشواز کودکان ، بازی و جدول و معما ، مجله های کودک و نوجوان ، بانک مربوط به کودک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.