مجله سیم کارت

سفارشی سازی گوشی های Realme X در قالب مرد عنکبوتی

0 60

سفارشی سازی گوشی های Realme X در قالب مرد عنکبوتی

همانطور که قبلا درباره "اوپو" توضیح دادیم، این کمپانی قصد دارد نسخه ی سفارشی شازی گوشی های Realme X را در قالب مرد عنکبوتی و برای طرفداران خاص خود رونمائی می کند.نکته جالب آن است که این گوشی همزمان با نمایش فیلم مرد عنکبوتی در بازار هند عرضه خواهد شد.در واقع  کمپانی اوپو در تبلیغی جالب و جهت جذب هواداران بیشتر قصد دارد در این بازار خودنمائی کند تا جایی که قبل از این کمپانی اوپو لباس هایی نظیر به این تبلیغ را به تن خود کرده بود و شرکتهای دیگری مانند وان پلاس و شیائومی نیز کارهایی مشابه با آنرا انجام داده بودند.قیمت احتمالی این گوشی 260 دلار در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید در این مدل گوشی تفاوت آنچنانی از نظر ظاهری و بدنه قابل شهود نمی باشد و تفاوت این سفارشی سازی محدود به بسته بندی آن می باشد.این مدل در دو رنگ سفید و قرمز و به همراه شارژر VOOC 3.0 و همچنین سوزن درگاه سیم کارت و نیز محافظ طرح دار گوشی معرفی خواهد شد.صفحه نمایش این گوشی 6.5 اینچی بوده و دارای کیفیت 2340 در 1080 پیکسل و همچنین  به محافظ گوریلاگلس 5 مجهز می باشد. دوربین سلفی پاپ آپ این گوشی حدود 85 درصد نمای جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است.

سفارشی سازی گوشی های Realme X در قالب مرد عنکبوتی

Realme X از پردازنده ی اسنپدراگون 710 بهمراه پردازنده ی گرافیکی آدرنو616 استفاده کرده است و دارای حافظه ی رم 4 تا 8 گیگابایتی می باشد.حافظه متغیر آن 64 تا 128 گیگابایت را به خود اختصاص داده است.این گوشی دو دوربینه بوده که دارای حسگر 48 مگاپیکسلی و همچنین دوربین 6 مگاپیکسلی که وظیفه تشخیص عمق را برعهده دارد تشکیل شده است.

در انتها ذکر این نکته حائز اهمیت می باشد که Realme X از حسگراثرانگشت زیر نمایشگر بهره مند بوده و دارای شارژ سریع می باشد و کمپانی اوپو درباره مقرون به صرفه بودن گوشی رده بالای خود به مخاطبین خود اطمینان خاطر داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.