مجله سیم کارت

سودجویی برخی دفاتر فروش سیم کارت به زائران سفر حج

0 44

سودجویی برخی دفاتر فروش سیم کارت به زائران سفر حج

در طی برگزاری مراسم حج امسال ،بسیاری از اپراتورها  مانند ایرانسل و همراه اول  شروع به ارائه ی خدمات خاص و ویژه ای برای زائران نمودند تا در طی اعمال حج و نحوه ارتباط زائران با خانواده هایشان مشکلی پیش نیاید و با آسودگی خیال اقدام به اعمال فریضه حج نمایند.

از اینرو کاربران زیادی اقدام به خرید سیم کارت ایرانسل و همچنین خرید خط 0912 نمایند تا بتوانند از خدمات ویژه آن استفاده نمایند.در همین راستا اخباری درباره سودجویانی منتشر شد که در طی این مدت با فروش خط  رایگان به زائران اقدام به سودجویی از مشخصات آنها در رابطه با طرح رجیستری نمودند.

در همین راستا جهرمی در صفحه توییتر خود نوشت «عده‌ای کلاهبردار به حاجیان امسال "سیم‌کارت" رایگان داده‌اند، سپس از مدارک آن‌ها سوءاستفاده کرده و گوشی قاچاق ثبت کرده‌اند. ولی انگار ما را نشناخته‌اند. خواهند دید که حق‌الناس گفتن‌های ما الکی نیست. با دزدی مبارزه می‌کنیم چه بزرگ باشد و چه کوچک ».

طبق آمار بدست آمده 200 دفتر فروش مربوط به اپراتورها به علت تخلف در ارائه سیم‌کارت رایگان برای حجاج به منظور سوءاستفاده از آن برای رجیستری گوشی قاچاق تعلیق شدند.

در واقع از همان اوایل  افراد زیادی برای دور زدن طرح رجیستری اقدام به  کارهای خلاف زدند بگونه ای که هر ساله قاچاقچیان گوشی های تلفن همراه می توانند با استفاده از "طرح رجیستری" پول زیادی به جیب بزنند .

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همچنین خاطرنشان کرد: از مردم نیز می‌خواهم که به منظور پیشگیری از سوءاستفاده، مدارک شناسایی خود مانند پاسپورت را در اختیار سایر افراد یا دفاتر مسافرتی قرار ندهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.