مجله سیم کارت

سیم کارت آموزشی ایرانسل

0 2,595

اپراتور ایرانسل در سال تحصیلی جدید که با توجه به همه گیری ویروس کرونا آنلاین برگزار می شود . در جهت حمایت از دانش آموزان سیم کارت آموزشی ارائه کرده است . ایرانسل ( irancell ) اولین و بزرگ ترین اپراتور دیجیتال ایران است . همیشه در راستای رضایت کاربران خود در تلاش است . در شرایط کرونایی کشور اقدامات زیادی انجام داده است که قابل تقدیر است . ایرانسل در اقدامی جدید برای دانش آموزان کشور سیم کارت آموزشی ایرانسل ارائه کرده است . والدین می توانند با خرید سیم کارت آموزشی ، سیم کارت ویژه ای را برای تحصیل فرزند خود اختصاص بدهند و از آن استفاده کنند .

ایرانسل با این اقدام دسترسی به “سیم کارت” را برای تحصیل دانش آموزان آسان کرده است . والدین می توانند با خیالی آسوده این سیم کارت ها را برای فرزندان خود تهیه کنند . ایرانسل هم چنین برای آن دسته از مشترکین خود و والدینی که می خواهند . سیم کارت خود را در اختیار فرزندانشان برای تحصیل قرار دهند نیز تدبیری اندیشیده است . از طریق آن والدین می توانند سیم کارت خود را در اختیار فرزندان خود قرار دهند .

سیم کارت آموزشی ایرانسل

مشترکین ایرانسلی که می خواهند سیم کارت ایرانسل خود را برای تحصیل در اختیار فرزندانشان قرار دهند . می توانند با شماره گیری کد دستوری # 3 * 3 * 555 * و یا گزینه تغییر طرح تعرفه اپلیکیشن ایرانسل من که در قسمت اطلاعات حساب وجود دارد . دسترسی فرزند خود را به اینترنت صرفا برای وب سایت های داخلی مورد تایید محدود کنند .

روش غیر فعال سازی

مشترکین ایرانسل که از این سرویس استفاده می کنند . برای غیر فعال سازی این سرویس می توانند . در هر زمان با شماره گیری کد دستوری # 4 * 3 * 555 * و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام به غیر فعال سازی این سرویس کنند . این سیم کارت های آموزشی “سیم کارت ایرانسل” اعتباری هستند و 4000 تومان اعتبار اولیه دارند . والدین برای “خرید سیم کارت” های آموزشی باید با نام خود ثبت نام کنند . این سیم کارت ها به طور پیش فرض دسترسی به اینترنت را برای وب سایت های مورد تایید داخلی امکان پذیر کرده است .

رفع محدودیت های سیم کارت های آموزشی

در صورت تمایل کاربر ، می ‌توان محدودیت دسترسی به وب‌ سایت ‌ها را روی این سیم کارت‌ ها نیز با مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌ گیری کد دستوری # 4 * 3 * 555 * برطرف کرد . هم چنین امکان برقراری مجدد این محدودیت دسترسی ، از طریق اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره‌ گیری کد دستوری 3 * 3 * 555 * وجود دارد . ثبت ‌نام و دریافت سیم‌ کارت آموزشی ، صرفاً از طریق مراجعه به صفحۀ سیم‌ کارت آموزشی در فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir امکان‌ پذیر است .

این سیم کارت ها علاوه بر 4000 تومان اعتبار اولیه ، 1.5 گیگا بایت اینترنت رایگان ( با اعتبار 20 روزه ) ، 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ( با اعتبار 20 روزه ) و 4 گیگا بایت اینترنت رایگان 7 روزه ( در هر ماه ، تا 6 ماه ) ارائه می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.