مجله سیم کارت

سیم کارت انارستان همراه اول-سایت سیم کارت دات کام

0 884

سیم کارت انارستان همراه اول

در کشور ما اپراتور همراه اول با ارائه سیم کارت انارستان، این امکان را فراهم کرده است تا با خیال راحت تمامی نیاز کودکان در زمینه سیم کارت برطرف شود. اغلب اپراتور های بزرگ این سرویس را در دنیا راه اندازی می کنند. سیم کارت انارستان همراه مخصوص کودکان و نوجوانان می باشد. در این مطلب می خواهیم شما را با سیم کارت انارستان دانش آموزی که مطابق نیاز کودکان و نوجوانان طراحی شده است آشنا کنیم. با سیم کارت دات کام همراه باشید.

امروزه تلفن همراه و دسترسی به اینترنت، یک نیاز رایج است. بهتر است برای کودکان و نوجوانان خط های انارستان که متعلق به اپراتور همراه اول است را فراهم کنید. همچنین شما نیز می توانید با تهیه این سیم کارت از آسیب های فضای ناسالم در اینترنت هم جلوگیری کنید. استفاده کودکان از سیم کارت و فضای مجازی، در دنیای کنونی ممکن است نگرانی هایی برای والدین پدید آورد. به همین سبب والدین می توانند برای فرزندان خود سیم کارت انارستان را تهیه و فضای سالمی را ایجاد نمایند.

سیم کارت انارستان همراه اول

 

قیمت سیم کارت انارستان

سیم‌کارت انارستان همراه اول، رایگان است. همچنین برای کودکان و نوجوانان 6 تا 18 می باشد. این نوع سیم کارت پاسخگوی تمامی نیاز ها و خواسته های فرزندان در این زمینه خواهد بود. سیم کارت انارستان در کنار تمامی خدمات متنوع، تمامی احتیاجات شما را در زمینه مکالمه و پیامک برطرف کرده است.  شما نیز می توانید با تهیه این سیم کارت، اتصال فرزندتان به برنامه های کاملا مفید و جذاب را فراهم نمایید. این سیم کارت دارای اینترنت پرسرعت و پوشش سراسری می باشد.

پیش شماره سیم کارت انارستان

سیم کارت انارستان که متعلق به اپراتور همراه اول می باشد با پیش شماره 09908 و 09944 و 09945 و 09932 و 09933 ارائه شده است. این  خط تا پیش از 18 سالگی به نام یکی از والدین خواهد بود. سپس به مالکیت فرزند در می آید.

سخن نهایی

همانطور که در این مقاله سیم کارت دات کام گفته شد سیم کارت انارستان متعلق به اپراتور همراه اول می باشد.  در صورتی که شما می خواهید فعالیت فرزندتان را در فضای مجازی و شبکه اجتماعی مدیریت نمایید و نرم افزار های ارتباطی سالم را در اختیار آن ها قرار دهید می توانید نسب به تهیه این سیم کارت اقدام نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.