مجله سیم کارت

سیم کارت با شماره دلخواه شما

0 1,435

این روز ها و در دنیای پیشرفته امروز داشتن سیم کارت و گوشی همراه یکی از ملزومات اصلی هر شخص می باشد . تقریبا می توان به قطعیت گفت 80 درصد افراد جامعه دارای سیم کارت و گوشی همراه هستند . علاوه بر تمایل افراد به خرید سیم کارت رند و سیم کارت 0912 ارزان تمایلات و علایق دیگری نیز در رابطه با خرید سیم کارت وجود دارد بعضی افراد به آن بیشتر از دیگران می پردازند . افرادی هستند که تمایل دارند سیم کارتی خرید کنند که شماره سیم کارت با شماره دلخواه شما باشد . برای مثال شماره آخر یا اول آن با سال تولدشان یکی باشد . یا سال تولد فرزند یا همسرشان باشد و یا افرادی هستند که میخواهند شماره سیم کارتشان با دوست یا همسر و یا … ست باشد .

سیم کارت با شماره دلخواه شما

اپراتور های متعددی در کشور وجود دارد که سیم کارت عرضه می کنند . مانند سیم کارت “همراه اول” ، سیم کارت ایرانسل ، سیم کارت رایتل ، شاتل موبایل ( shatelmobile ) و …

که هر کدام سامانه ای دارند که شما در این سامانه ها می توانید سیم کارت خود را با شماره دلخواه خود خرید کنید . در این سامانه ها قابلیت سرچ و انتخاب شماره را برای شما فراهم می کند که سیم کارت مورد نظر خود را پیدا کنید و برای خرید آن اقدام نمایید .

علاوه بر این ، سامانه های اپراتور ها سامانه های دیگری نیز وجود دارد . که به شما کمک می کند که شماره مورد نظر و دلخواه خود را پیدا کنید و برای خرید به فروشنده آن وصل شوید . برای مثال سایت “سیم کارت” به ما این امکان را به شما می دهد که شماره مورد نظر خود را سرچ کنید . با فروشنده آن ارتباط بگیرید و سیم کارت مورد نظر خود را خرید کنید . و حتی این امکان را برای شما فراهم می کند که اگر سیم کارتی را برای فروش دارید داخل سایت ثبت کنید  و به فروش برسانید .

به قطع می توان گفت تمام افرادی که قصد خرید یا فروش سیم کارت خود را دارند می توانند با مراجعه به سایت سیم کارت فعالیت خود را انجام دهند و زودتر به نتیجه دلخواه خود برسند . می توانید با درج سیم کارت خود برای فروش و ثبت شماره تماس خود سیم کارت خود را به فروش برسانید . در واقع اگر مخاطبی سیم کارت شما را انتخاب کند به شماره شما دسترسی پیدا می کند . می تواند برای خرید سیم کارت با شما تماس بگیرد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.