مجله سیم کارت

سیم کارت دانش آموزی انارستان همراه اول

0 299

از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز مهم ترین تاثیر آن بر روی نظام آموزشی کشور بوده است . تقریبا بعد از گذشت دو سال هنوز هیچ چیزی مثل روز اول آن نشد .این ویروس منحوص باعث تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها شد . شیوه های آموزشی مدارس و دانشگاه ها با شیوع ویروس کرونا تغییر کرد . به سرعت شیوه آموزشی آن به صورت غیر حضوری و آنلاین شد . این برای دانش آموزان و معلمان یک چالش جدید محسوب می شد . دانش آموزان مجبور بودند برای ادامه تحصیل خود از طریق آموزش های انلاین اقدام کنند . سیم کارت دانش آموزی انارستان همراه اول یکی از خدمات همراه اول در دوران کرونا است .

این موضوع باعث شد تا دانش آموزان به سمت استفاده از گوشی و سیم کارت بروند و هزینه اینترنت نیز به هزینه های آن ها اضافه شود . البته طی دو سال اخیر که کرونا دانش آموزان و معلمان را با چالش های زیادی رو به رو کرده ، اپراتور های فعال در کشور در راستای مسئولیت اجتماعی خود برای آن ها حجم های هدیه اینترنت رایگان ارائه دادند . تا مشترکین “سیم کارت” های کشور با هزینه های اضافی اینترنت مواجهه نشوند .

سیم کارت دانش آموزی انارستان همراه اول

سامانه شاد از سامانه هایی است که دانش آموزان از طریق ان به تحصیل می پردازند . دولت این سامانه را برای دانش آموزان رایگان کرده است . دولت در کنار رایگان کردن سامانه شاد ، برای ایمن سازی فضای اینترنت برای دانش آموزان تدبیری اندیشیده . سیم کارت دانش اموزی انارستان را معرفی کرده است . این سیم کارت ها برای دانش آموزان می باشد . تعرفه های این سیم کارت تا 35 درصد ارزان تر از سایر سیم کارت ها می باشد . هر سیم کارت دانش آموزی انارستان شامل 63 گیگا بایت اینترنت 9 ماه است . که هر ماه 7 روز 7گیگا بایت اینترنت رایگان است . کاربران با خرید سیم کارت انارستان و با خرید اولین شارژ از هدیه ویژه بهره مند می شوند .

این بسته شامل 3 گیگا بایت اینترنت ، 100 دقیقه مکالمه درون شبکه ، 100 عدد پیامک داخل می باشد . اعتبار آن یک ماهه می باشد . دانش اموزانی که علاقه دارند سیم کارت دانش آموزی انارستان همراه اول را بخرند می توانند به همراه والدین خود به صورت حضوری به دفاتر فروش اپراتور همراه اول ( MCI ) مراجعه کنند . یا از طریق سایت فروشگاه “همراه اول” این سیم کارت را به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش دهند و فعال سازی این سیم کارت رایگان است . در صورتی که دانش آموزان یا والدین گرامی برای دریافت سیم کارت احتیاج به راهنمایی بیشتر دارند . می توانند کد 220 را به شماره 30006860 پیامک کرده تا پشتیبانی های لازم در این خصوص را دریافت کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.