مجله سیم کارت

سیم کارت همراه اول کودکان و نوجوانان

0 2,829

اپراتور ” همراه اول ” به عنوان اولین اپراتور کشور و بزرگترین اپراتور خاورمیانه شناخته می شود . اپراتور همراه اول از 16 دی ماه 98 برای نوجوان که سن آن ها بین 18 تا 25 سال است . سیم کارتی با نام خودشان ندارند ، سیم کارت همراه اول دائمی ارائه کرده است . که این اپراتور اعلام کرد درخواست خرید و فعال سازی سیم کارت کودکان و نوجوانان همراه اول به صورت حضوری می باشد . متقاضیان با مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول می توانند درخواست خود برای سیم کارت همراه اول را ثبت نمایند .

سیم کارت کودکان و نوجوانان همراه اول

این سیم کارت ها را با تخفیف 50 درصدی برای متقاضیان ارائه کرده است . علاوه بر تخفیف ها از سوی اپراتور همراه اول  ، روی هر یک از سیم کارت ها بسته ی 1000 پیامک ، 1000 دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه ، اینترنت نامحدود به مدت یک هفته ، و هم چنین طرح خوش آمد گویی ویژه که شامل 10 گیگا بایت اینترنت رایگان به مدت یک ماه است . این قشر جامعه که معمولا افرادی هستند که مشغول به تحصیل هستند . از لحاظ در آمدی شاید در جایگاه مناسبی نباشند . به این دلیل این اپراتور این طرح را برای نوجوانان است و سیم کارت کودکان و نوجوانان همراه اول برای کاربران سیم کارت ارزان محسوب می شود .

متقاضیانی که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده اند (تاکنون سیم کارت به نام آنها نبوده است) . از طریق مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند ” سیم کارت همراه اول دائمی ” خود را دریافت نمایند . متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیم کارت دارند) . از طریق مراجعه به فروشگاه ها ، نمایندگی ها و دفاتر همراه اول و یا نشانی اینترنی shop.mci.ir با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت نمایند .

سیم کارت کودکان همراه اول

اپراتور همراه اول برای کوکان نیز سیم کارت های معرفی کرده است . با نام سیم کارت انارستان که این سیم کارت برای رده سنی 6 تا 18 سال است . پاسخ نیاز ها و خواسته های این رده سنی را می دهد . این سیم کارت ها تمامی نیاز های مکالمه و پیامک این گروه سنی ، امکان استفاده از فضای اینترنت سالم ، امن و پر سرعت متناسب با سن آن ها را فراهم کرده است .

از ویژگی های این سیم کارت ها دارای شارژ اولیه به میزان 500 تومان است . فعال سازی خودکار اینترنت پاک پر سرعت روی سیم کارت ، امکان استفاده از سروسی های انارستان که شامل مشاوره آنلاین ، رایا مدرسه ، کتابخانه دیجیتال ، آزمون آنلاین و …است .

نحوه فعال سازی

برای فعال‌ سازی سیم کارت کودکان و نوجوانان همراه اول کافی است . یکی از والدین با در دست داشتن کارت و یا کد فعال‌سازی سیم‌کارت، تصویر کارت ملی والد (پدر یا مادر) . تصویر شناسنامه نوجوان به دفاتر همراه اول مراجعه نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.