مجله سیم کارت

سیم کارت 0912 معمولی یا رند؟

0 204

در بین سیم کارت های فعال در کشور سیم کارت همراه اول 0912 از سایر سیم کارت طرفداران بیشتری دارد. تمایل افراد به خرید سیم کارت 0912 از سایر سیم کارت می باشد. سیم کارت های اول جزو پر طرفدار ترین سیم کارت ها می باشند. سیم کارت 0912 همراه اول از سایر سیم کارت های همراه اول پر طرفدار تر است . و سیم کارت های همراه اول 0912 دو نوع هستند که نوع رند بودن آن در قیمت این سیم کارت ها تعیین کننده است. سیم کارت همراه اول 0912 رند از سیم کارت همراه اول 0912 معمولی ارزش بیشتری دارد. افرادی که به دنبال “خرید سیم کارت” همراه اول 0912 رند هستند. معمولا برای کسب و کار خود به دنبال خرید این نوع سیم کارت ها هستند . افرادی نیز جهت سرمایه گذاری به دنبال خرید این نوع سیم کارت ها هستند.

سیم کارت 0912 معمولی یا رند؟

در بین سیم کارت های همراه اول 0912 ، سیم کارت همراه اول کد 1 جزو پر طرفدار ترین ها است. اولین خطوطی هستند که همراه اول ( MCI ) آن را ارائه داده است. بازار خرید و فروش سیم کارت همراه اول کد 1 داغ تر از سایر سیم کارت ها می باشد. در واقع مدیران کسب و کار ها بیشتر به دنبال خرید این نوع سیم کارت های رند می باشند. تا به کسب و کار خود اعتبار ببخشند تا بیشتر و بهتر در ذهن مشتریان خود ثبت شوند.

سیم کارت های همراه اول 0912 رند از جهت این که با گذشت زمان بر ارزش آن ها افزوده می شود. بسیار مناسب برای سرمایه گذاری هستند . از این جهت که شماره های همراه اول با کد های مختلف به ترتیب زمان ارائه شده اند. قدمت سیم کارت همراه اول 0912 با کد 1 از سایر سیم کارت ها بیشتر است و به نسبت قیمت آن ها نیز بیشتر است. سیم کارت همراه اول 0912 رند مزایای زیادی برای مخاطب دارد که مهم ترین آن برقراری ارتباط ساده با مخاطبان است و هم چنین استفاده از مزایای تجملاتی ، ماندگاری بالا در حافظه افراد، افزایش اعتبار برند کسب و کار یا برند شخصیتی ، نمایش پیشینه کاری با خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند به خصوص کد 1 تا 3 و حفظ ارزش مالی سیم کارت از دیگر مزایای سیم کارت همراه اول 0912 رند است.

مزایای سیم کارت رند

سیم کارت های همراه اول 0912 معمولی نیز برای افرادی کاربرد دارد که رند بودن سیم کارت شان برایشان اهمیتی ندارد و به دنبال سیم کارت هایی با قیمت مناسب هستند. در میان سیم کارت های اول ، سیم کارت همراه اول 0912 با کد 1 و 2 بسیار پر طرفدار تر است. از سایر پیش شماره های همراه اول گران تر نیز می باشد. ولی افرادی که رند بودن سیم کارت برایشان اهمیت ندارد. می توانند سیم کارتی با همین پیش شماره ها با قیمت مناسب نیز پیدا کنند. هم چنین افرادی که در شهرستان‌ ها زندگی می ‌کنند می‌ دانند که با خرید سیم کارت از استان خود ، پیش شماره آنان مطابق با محل زندگی شان تعیین خواهد شد . هر استان پیش شماره خود را دارد.

این افراد اگر برای افزایش اعتبار تجاری یا شخصی خود قصد خرید سیم کارت 0912 همراه اول معمولی یا رندی دارند . می‌ توانند از طریق سایت های آنلاین خرید و فروش سیم کارت و بدون هیچ محدودیتی این کار را انجام دهند . سامانه سیم کارت دات کام ، یکی از بهترین و بزرگ ‌ترین مرجع های خرید و فروش سیم کارت در ایران است که به شما در انتخاب و خریدی هوشمندانه کمک خواهد کرد . سایت سیم کارت دات کام مرجع بزرگی برای خرید و فروش سیم کارت است و افراد در هر کجای کشور که باشند می توانند از طریق سایت سیم کارت مورد نظر خود را پیدا کنند . سایت سیم کارت دات کام امکانات ویژه ای دارد . افراد با ثبت نام در سایت می توانند به کلیه خدمات این سایت دسترسی پیدا کنند ،

قیمت سیم کارت

یکی از امکانات ویژه سایت سیم کارت قیمت سیم کارت است که افراد می توانند از طریق قسمت قیمت سیم کارت ، قیمت سیم کارت خود را بفهمند . قسمت قیمت سیم کارت سه آیتم دارد که افراد با ورود به این قسمت با آن مواجه می شوند :

1 – قیمت گذاری رایگان :

آیتم قیمت گذاری رایگان قسمتی است که افراد با ورود به این قسمت و وارد شماره سیم کارت خود و هم چنین مشخص کردن دائمی و یا اعتباری بودن سیم کارت خود می توانند از حدود قیمت سیم کارت خود مطلع شوند .

2 – قیمت گذاری ویژه :

قیمت گذاری ویژه قیمت گذاری ویژه نیز برای افرادی است که می خواهند قیمت دقیق سیم کارت خود را داشته باشند . شما می توانید از طریق قیمت گذاری ویژه همانند قیمت گذاری رایگان در ابتدا اپراتور سیم کارت خود را مشخص کنید و سپس پیش شماره خود را انتخاب کنید و سپس سیم کارت خود را ثبت کنید و در انتها وضعیت سیم کارت خود را مشخص کنید . در واقع تفاوت این قیمت گذاری با قیمت گذاری رایگان در این است که در این قیمت گذاری قیمت دقیق توسط کارشناسان حرفه ای تعیین می شود و برایتان تحت عنوان پیامک ارسال می گردد . هزینه قیمت گذاری ویژه 5000 تومان است .

قیمت گذاری تخصصی :

اگر شما به دنبال فروش سیم کارت خود هستید می توانید از قسمت قیمت گذاری تخصصی استفاده کنید . در این قسمت نیز همانند دو قیمت گذاری قبل مشخصات سیم کارت خود را ثبت می کنید و مبلغ 15000 تومان پرداخت می کنید و سپس توسط این قیمت گذاری ، قیمت دقیق و به روز سیم کارت شما توسط کارشناسان تخصصی خط اعلام می شود و توسط پیامک قیمت سیم کارت شما ارسال می شود و بعد سیم کارت شما برای کارشناسان که خرید و فروش سیم کارت انجام می دهند ارسال می شود و در نهایت سیم کارت اگر سیم کارت شما بعد از 3 روز به فروش نرسد ، سیم کارت شما برای فروش به صورت رایگان در سایت جامع سیم کارت با وضعیت الماس ثبت می شود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.