مجله سیم کارت

شارژ اضطراری رایتل

0 4,984

شارژ اضطراری رایتل

شارژ اضطراری رایگان رایتل

بی شک برای هر کسی پیش می آید که در یک موقعیت اضطراری با اتمام شارژ مواجه شوید . و یا در شرایطی هستید که قادر به خرید شارژ نمی باشد . در همین راستا ما قبلا در مقالات جدا درباره شارژ اضطراری ایرانسل و همراه اول مطالب مفیدی را بیان نمودیم . از این رو در این مقاله قصد داریم شارژ اضطراری رایگان رایتل را بیان کنیم . اپراتور های مختلف مانند ایرانسل و همراه اول ، با ارائه خدمات مختلف مانند سیم کارت 0912 ارزان و هم چنین سیم کارت 0912 عادی . سیم کارت های عادی و دائمی ایرانسل توانسته اند جایگاه ویژه ای برای خود رقم بزنند. در همین راستا رایتل به عنوان سومین اپراتور ایرانی با قدرت تمام فعالیت خود را آغاز کرده است .

از این رو شما می توانید با استفاده از روش زیر مقداری اعتبار تماس و پیامک رایگان اضطراری دریافت کنید .با سرویس شارژ اضطراری رایتل در مواقع ضروری برای سیم کارت رایتل خود دریافت نموده . مشکل خود را در زمان موردنیاز رفع نمائید.

سرویس به جای من

سرویس “به جای من” نام سرویس شارژ اضطراری رایتل ( rightel ) می باشد . این اپراتور برای مواقع ضروری این سرویس را ارائه کرده است . این سرویس قابل استفاده برای تمام کاربران رایتل می باشد . بنابراین برای استفاده از سرویس شارژ اضطراری رایتل کافیست کد 444 را قبل از شماره دوستتان بگیرید تا دوست تان هزینه مکالمه شما را پرداخت کند ( یا از ستاره 444 ستاره شماره دوستتان مربع استفاده کنید ) . از این رو با شماره گیری این کد این امکان فراهم می باشد که بتوانید از طریق سیستم گویا با دوست خود ارتباط برقرار کنید . دوست شما نیز می تواند درخواست انتقال شارژ شما را رد یا قبول نماید .

حال نکته ای که در پایان ذکر آن حائز اهمیت می باشد این است که هزینه تماس از اعتبار دوست شما کم می شود یا به قبض دوره بعد  او اضافه می شود . استفاده از سرویس شارژ اضطراری رایتل رایگان است اما در صورتی که دوست شما تماس به جای من را دریافت کند حدودا 50 تومان هزینه تماس را باید تقبل  کند . علاوه بر این اگر سیم کارت ایرانسل یا رایتل دارید می توانید کد دستوری ussd ستاره 789 ستاره 999 مربع را شماره گیری کنید تا موفق به شارژ سیم کارت خود شوید .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.