مجله سیم کارت

شخصی سازی گوشی سامسونگ

0 391

سامسونگ مجددا با بهره گیری از واسط های کاربری شرکت خود توانست واسط کاربری one ui را بازطراحی کرده و ارائه دهد . رابط کاربری بسیاری جذابی و برای استفاده بیشتر گوشی ها و تبلت های سامسونگ کاربرد دارد . امکانات زیادی را برای شخصی سازی گوشی سامسونگ در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از امکاناتی که برای شخصی سازی این واسط وجود تغییر تصویر پس‌زمینه و لاک‌اسکرین می باشد .

شخصی سازی گوشی سامسونگ

در واسط کاربری one ui این امکان وجود دارد که براحتی بتوانید لاک اسکرین یا هوم اسکرین خود را با تصاویر زیبایی جایگزین کنید . در واقع یک عالمه تصاویر زیبا در این رابط تعبیه که بعضی از آنها رایگان و بعضی نیز متحمل پرداخت هزینه می باشد. به هر حال کاربر به سادگی می تواند از قسمت تنظیمات گوشی از این امکانات بهره مند شود. در میان تمام تصاویر جذاب و هیجان انگیزی که در این رابط وجود دارد یکی از تصاویری که بسیار بولد و پرکاربرد است تصویر Zedge می باشد.

 

 

امکانات شخصی سازی

یکی دیگر از امکانات شخصی سازی این واسط کاربری استفاده از تم های مناسب برای استفاده از لاک اسکرین و هوم اسکرین می باشد . که باعث صرفه جویی در زمان شده و قابل استفاده برای تمام گوشی ها می باشد.این امکانات را به راحتی می توانید از بخش تنظیمات گوشی فعال و استفاده کنید . یا این که از گزینه‌ی Themes این امکان را فعال نمائید . این تم نیز مانند تغییر تصویر شامل نسخه رایگان و پولی می باشد.

مورد دیگری که درباره مبحث شخصی سازی گوشی سامسونگ در سایت سیم کارت مورد بررسی قرار گیرد تغییر ظاهر آیکون ها می باشد . که با استفاده از اپلیکیشن  Themesو یا بخش تنظیمات میتوانید بعضی از آیکون ها که امکان آن وجود داشته براحتی تغییر دهید.

 

 

بی شک بسیاری از کاربران علاقه ای به استفاده از کیبورد پیش فرض ندارند و تمایل زیادی به استفاده از کیبوردهای مختلف دارند . از اینرو دراین واسط کاربری امکان تغییر کیبورد پیش فرض وجود دارد.

 

یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران سامسونگ دارند که وجود نوتیفیکیشن های داخل یک حباب سفید رنگ است . که در حالت شخصی سازی one ui به راحتی می توانید از بخش تنظیمات ترنسپرنتی آن را به پایین و به صورت کامل ناپدیدش کنید . همچنین می توانید میزان اطلاعات نوتیفیکیشن ها را نیز تنظیم نمائید.

 

 

همچنین در این واسط کاربری این امکان وجود دارد که با مراجعه به بخش تنظیمات می توانید از قابلیت نمایشگر همیشه روشن استفاده کنید.

 

یکی دیگر از امکاناتی که در این شخصی سازی وجود دارد اینست که می توانید نوار وضعیت گوشی را تنظیم کنید . به شکلی که می توانید نوتیفیکیشن های این نوار را خلوت کنید . امکانات زیادی از جمله نمایش میزان شارژ باتری، وضعیت باتری و وضعیت سیگنال وای‌فای و آنتن موبایل اشاره کنیم

 

شخصی سازی گوشی سامسونگ

 

دیگر امکانات شخصی سازی

با امکانات زیادی که گوشی های مدل گلکسی S10 دارند باید بتوانید از تمام امکانات آن استفاده نمائید.رزولوشن بالا نیز یکی از مواردی است که باید حتما از آن استفاده کرده و لذت ببرید.برای این کارنیز می توانید از بخش تنظیمات کمک بگیرید.

شخصی سازی گوشی سامسونگ

 

در این واسط در صورتی که از دکمه های بخش ناوبری خوشتان نمی آید . می توانید با مراجعه به بخش تنظیمات محل دکده های ناوبری را به راحتی تغییر دهید و یا از ژست های حرکتی دیگر برای این مورد نیز استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.