مجله سیم کارت

شیائومی در حال توسعه گوشی های 5G خود می باشد

0 128

شیائومی یکی از کمپانی های چینی است که در زمینه‌ی تولید گوشی‌های مقرون‌ به‌ صرفه یکی از مهم‌ترین برندهای جهان به حساب می آید . گوشی های “شیائومی” دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد . از اینرو طرفداران این کمپانی روز به روز در حال افزایش می باشند.گوشی های کمپانی شیائومی دارای جذابیت های خاصی می باشند . که تمایل افراد به استفاده از این محصولات را به طرز شگفت انگیزی بالا می برد. با توجه به روند ارائه گوشی های 5G شیائومی ، این کمپانی تاکنون چند مدل از گوشی های خود را به این فناوری مجهز کرده و به مرحله فروش رسانده است.از جمله این گوشی ها، می توانیم به گوشی می میکس 3 شیائومی که با قیمت 599 پوند و مجهزبه فناوری نوین 5g ارائه شد. در ادامه می توانیم به گوشی شیائومی9 پرو اشاره نمائیم که با همین فناوری و با قیمت 520 دلار به بازار عرضه شد.

شیائومی در حال توسعه گوشی های 5G خود می باشدحال در این میان خبرهای جدید حاکی از قیمت پایین و کیفیت بالا به همراه فناوری نسل پنجم اینترنت در گوشی های این کمپانی ، در سال 2020 می دهد. طبق اعلام مدیر عامل این کمپانی، گوشی ها در نیمه اول سال 2020 با قیمت استثنایی 2000 یوان (حدود 285 دلار) یا اندکی گران‌تر ، روانه‌ی بازار خواهند شد که مجهز به “اینترنت 5g“نیز می باشد. گوشی  جدید شیائومی  را می توان  جانشین می 9 (که احتمالا می 10 نام دارد) دانست. لازم  به ذکر است که گوشی ردمی K30 هم در این دسته از گوشی‌های ارزان قیمت که مجهز به فناوری نسل پنجم هستند، قرار می‌گیرد.

شیائومی در حال توسعه گوشی های 5G خود می باشد

گوشی های 5G شیائومی

اما با توجه به شواهد کنونی، می توان به این نتیجه رسید . گوشی های جدید شیائومی همانند گوشی های سری ردمی نوت، در محدوده این قیمت گذاری قرار نگرفته اند. به‌عنوان مثال می‌ توانیم به گوشی ردمی نوت 7 پرو و همچنین نوت 8 پرو اشاره نمائیم . این محصولات در کشور چین با قیمت ارزان‌تر از 285 دلار روانه‌ی بازار شده‌اند. این گوشی ها به فناوری 5g مجهز نمی باشند و شیائومی باید برای این مورد از گوشی های خود، فکر اساسی بکند.

این در حالیست که گوشی‌های دیگر این کمپانی مانند ردمی 8A زیر 150 دلار قیمت گذاری و طبق گزارشات مجهز به فناوری “اینترنت نسل پنجم” نمی باشند.  اما نباید نگران این موضوع باشید زیرا مدیرعامل شیائومی خاطرنشان کرده است که این شرکت در سال 2020 قادر خواهد بود حداقل  10 مدل گوشی خود را به اینترنت 5g مجهز نموده و  روانه‌ی بازار نماید. برای اطلاعات بیشتر در این مورد و همچنین اخبار فناوری روز دنیا با سیم کارت در تماس باشید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.