مجله سیم کارت

طرح افطار تا سحر همراه اول

0 47

همراه اول با حرکتی جالب و تحسین برانگیز و با حضور گرم و پر انرژی خود در ماه مبارک رمضان همه را شگفت زده کرده  و شیرینی این ماه مبارک را برای مشترکین خود چندین برابر کرده است.امسال همراه اول پررنگتر از هر سال دست به کار شده و با ارائه بسته ها و طرح های مختلف و به صرفه برای مشترکین خود سعی دارد تا این رضایتمندی را بیشتر از گذشته حفظ کند.خبر جدیدی که امروز هیجان مشترکین همراه اول را برانگیخته رونمائی از طرح «افطار تا سحر» می باشد.این طرح بسیار جذاب و شورانگیز ویژه ماه مبارک رمضان بوده و مشترکین این اپراتور براحتی می توانند در تمام مدت این ماه مبارک از این بسته استفاده نمایند. در واقع طبق گزارش اداره کل ارتباطات سیار، تمامی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند از این طرح (افطار تا سحر) استفاده نمایند.نکته ای که بسیار حائز اهمیت می باشد اینست که امکان فعالسازی این بسته با بسته های دیگر بصورت همزمان امکان پذیر بوده و مشترکین همراه اول می توانند براحتی و با خیال آسوده از این طرح استفاده نمایند.

ذکر این نکته حائز اهمیت است که بدلیل مناسبتی بودن این طرح (ویژه ماه مبارک رمضان) زمان استفاده از این بسته تا 15 خرداد می باشد.

ویژگیهای بسته افطار تا سحر به شرح زیر می باشد.

ساعات استفاده از این طرح از 4 بامداد تا 8 شب می باشد.

این بسته شامل هدیه ترافیک نامحدود رایگان برای استفاده از اپلیکیشن آموزش جامع قرآن می باشد.

حجم در نظر گرفته برای این طرح(افطار تا سحر) 7 گیگابایت می باشد.

قیمت بسته فوق 7 هزار تومان بوده و به مدت 7 روز قابل اجرا می باشد.

در پایان ذکر این نکته ضروری است که تمام مشترکین باید قبل از استفاده از این بسته  حتما از طریق کدهای مربوطه این طرح را فعال نمایند.کد فعالسازی این بسته #671*100می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.