مجله سیم کارت

طرح بیمه تامین اجتماعی

3 7,744

اپراتور رایتل در طرح تامین اجتماعی رایتل برای افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند ، “سیم کارت رایتل” اعتباری ارائه کرده است . در واقع افراد با کد بیمه تامین اجتماعی خود ، جزو مشترکین رایتل شوند . از خدمات سیم کارت رایتل بهره مند شوند و در این طرح بزرگ “رایتل” شرکت کنند .

طرح بیمه تامین اجتماعی رایتل

با استفاده از کد بیمه تامین اجتماعی و ثبت‌ نام در طرح تامین اجتماعی رایتل ، یک سیم‌ کارت رایتل اعتباری رایگان با 500 مگابایت اینترنت 30 روزه از رایتل به عنوان عضوی از خانواده بزرگ تامین اجتماعی هدیه می‌ گیرید . علاوه بر این هدیه ، به مدت یک سال ( 12 دوره 30 روزه ) با خرید طرح های اینترنت ، 2 گیگا بایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی هدیه خواهید گرفت . با توجه به استقبال گسترده کاربران از طرح تامین اجتماعی رایتل ، رایتل بار دیگر اقدام به ارائه این طرح با شرایط جدید کرده است . آن‌ دسته از متقاضیانی که کد بیمه ( دفترچه تامین اجتماعی ) دارند . در صورتی‌ که تا کنون سیم ‌کارت ویژه بیمه‌ شدگان تامین اجتماعی را دریافت نکرده باشند . می‌ توانند با ارائه کد بیمه تامین اجتماعی و کد ملی در طرح جدید ثبت ‌نام کنند .

هدایای طرح

هدایای این طرح نیز به مدت یک سال به بیمه ‌شدگان اعطا می ‌شود . هم چنین تمامی مشترکین پیشین طرح تامین اجتماعی می ‌توانند با خرید طرح های جدولی از هدیه مشابه برخور دار شوند . جهت دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی ( 2 گیگا بایت اینترنت و 1000 دقیقه مکالمه رایتلی 30 روزه ) ، لازم است . در هر دوره اقدام به خرید و فعال‌ سازی یکی از طرح های مصرفی منتخب محصول تامین اجتماعی کنید . طرح های مصرفی منتخب 30 روزه که خرید آن ها مشمول دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی می شود ، آورده شده اند .

هم چنین خرید طرح های بلند مدت (90 ، 180 و 365 روزه ) نیز مشمول دریافت هدیه طرح تامین اجتماعی رایتل می ‌شوند . زمانی که یک طرح اینترنت رایتل ( rightel ) به دلخواه خریداری کردید ، اینترنت هدیه رایتل تامین اجتماعی برای شما فعال خواهد . با شماره گیری کد دستوری # 2 * 142 * می ‌توانید از باقی مانده اینترنت هر دو طرح استعلام بگیرید . سپس پیامک باقی مانده اینترنت رایتل برای شما ارسال خواهد شد .

 

3 نظرات
  1. صغری می گوید

    من بیمه تامین اجتماعی هستم و. قبلا هم سیم. کارت رایتل خریداری کردم. میت نم با وارد کردن شماره بیمم از طرح استفاده کنم

    1. modir می گوید

      بله

  2. عبدالواحدنارویی می گوید

    چطورثبت نام کنیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.