مجله سیم کارت

طرح روشن کنید ، جایزه بگیرید همراه اول

0 449

اپراتور همراه اول که اولین و بزرگ ترین اپراتور در ایران است . اولین اپراتوری است که در کشور فعالیت خود را آغاز کرده است . اپراتور همراه اول مجددا به مشترکینی که سیم کارت همراه اول دارند و خاموش اعلام کرده است . در صورت فعال سازی “سیم کارت همراه اول” خود می توانند از خدمات ویژه این اپراتور بهره مند شوند . طبق قوانینی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وضع کرده هر سیم کارت همراه اول اعتباری که بیش از سه سال خاموش و غیر فعال باشد سلب امتیاز خواهد شد و مجدد در چرخه فروش قرار می گیرد . این موضوع مشکلات زیادی را برای مشترکین اپراتور ها و خود اپراتور ها به وجود آورده است . در همین راستا طرح روشن کنید همراه اول ارائه شده است .

جلوگیری از سلب سیم کارت

همراه اول یکی از آن اپراتور ها است که همیشه به مشترکین خود هشدار می دهد . برای جلوگیری از سلب سیم کارت های خود اقدام به فعال سازی سیم کارت خود کنند . همیشه طرح های ویژه ای را برای مشترکین خود ارائه می دهد تا سیم کارت های خود را فعال کنند . همراه اول جدیدا طرحی با نام روشن کنید ، جایزه بگیرید برای مشترکین خود ارائه کرده است . مشترکینی که “سیم کارت همراه اول اعتباری” غیر فعال دارند برای فعال سازی “سیم کارت” خود ترغیب شوند . اپراتور همراه اول بزرگ ترین اپراتور فعال در کشور است . به بر اساس طرح جدید خود قرار است که به فعال کنند گان سیم کارت های اعتباری خاموش جایزه بدهد .

طرح روشن کنید همراه اول

این طرح همراه اول برای مشترکین سیم کارت همراه اول اعتباری می باشد . البته سیم کارت های اعتباری که بیش از 3 ماه بدون استفاده و به اصطلاح خاموش می باشد . طبق ابلاغیه همراه اول ، مشترکین اپراتور همراه اول با روشن کردن سیم کارت غیر فعال خود که بیشتر از سه ماه خاموش بوده است ، جایزه ویژه ­ای دریافت می ‌کنند . هنوز جزییات دقیقی در مورد این جایزه ویژه ارائه نکرده اما انتظار می­ رود جوایز ترکیبی از طرح های مکالمه ، اینترنت و شارژ اعتباری باشند .

شایان ذکر است سیم کارت ‌های اعتباری خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد ، درصورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن ، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ، در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت .  مشترکین همراه اول پس از روشن کردن سیم کارت همراه اول ( MCI ) اعتباری غیر فعال خود با شماره گیری کد دستوری # 332 * 10 * می توانند جایزه خود را دریافت کنند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.