مجله سیم کارت

طرح سیم کارت همسان رایتل

0 273

اپراتور رایتل طرحی را برای مشترکین خود قرار داده است . با نام طرح شماره همسان که مشترکین رایتل که سیم کارت رایتل دارند می توانند از این طرح استفاده کنند . البته این طرح برای مشترکینی است که سیم کاری دائمی رایتل دارند می باشد . کاربرانی که سیم کارت دائمی ندارند می توانند با مراجعه به سایت رایتل اقدام به خرید سیم کارت رایتل کنند . در طرح شماره همسان سیم کارت دائمی می توانند شماره ای مشابه “سیم کارت رایتل” دائمی فعلی خود را خرید کنند .

مزایای سیم کارت رایتل

از مزایای اصلی داشتن سیم کارت های “رایتل” می توان به پوشش سراسری ، اینترنت پر سرعت و پایین ترین تعرفه خدمات در کشور نسبت به سایر اپراتور ها را عنوان کرد . اپراتور رایتل برای مشترکین خود همیشه طرح های جذاب و متنوعی ارائه می دهد . که متناسب با نیاز هر مشترک است . مشترکین می توانند با توجه به نیاز خود طرح های رایتل را خرید کنند . همین طور برای مشترکین خود که “سیم کارت دائمی رایتل” دارند نیز ، طرح های ویژه ای طراحی می کند . مشترکین می توانند از این طرح ها استفاده کنند .

طرح سیم کارت همسان رایتل

مشترکین رایتل می توانند شماره همسان سیم کارت فعلی خود را با 75 درصد تخفیف و فقط با پرداخت 30 هزار تومان خرید کنند . که این سیم کارت های جدید دارای هدایای ویژه ای نیز هستند . شامل خدمات اینترنتی و خدمات تماس صوتی است . حجم اینترنت هدیه سیم کارت های همسان 1 گیگا بایت و 1 دوره 30 روزه است . مشترکین باید طی این 30 روز این حجم را استفاده نمایند . حجم تماس صوتی رایتلی 1000 دقیقه مکالمه است که باید فقط تماس های درون شبکه باشد . مهلت استفاده از این طرح نیز 30 روزه است و مشترکین باید طی 30 روز این حجم  را استفاده کنند .

نحوه خرید

علاوه بر خرید مراجعه به سایت برای خرید این سیم کارت ها متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه ها و باجه های رایتل و مراجعه به نمایندگان فروش و خدمات رایتل ( rightel ) نیز اقدام به خرید سیم کارت های همسان کنند .قبل از شروع ثبت ‌نام ، موجود بودن شماره بررسی و در صورت وجود ، پیامکی حاوی یک کد از سوی رایتل به شماره اعلامِی ، ارسال می‌شود . متقاضی می‌تواند ، نسبت به اعلام / درج کد اقدام و در صورت صحت کد ، امکان ثبت نام و خرید شماره سیم‌ کارت دائمی رایتل ، مشابه شماره سیم‌ کارت فعلی خود را خواهد داشت.

سقف اعتبار مجاز دوره‌ای ( دو ماهه ) برای سیم‌ کارت‌ های دائمی طرح 300,000 ریال است.

امکان ترابرد برای خریداران این محصول ، علاوه بر پرداخت تمامی بدهی ها در زمان درخواست ، تنها به شرط پرداخت مبلغ 900,000 ریال ( بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده ) به عنوان تفاوت بهای قیمت سیم‌ کارت طرح حاضر با قیمت مصوب 1,200,000 ریال وجود  دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.