مجله سیم کارت

طرح شماره همسان رایتل

0 175

“رایتل” پراتور فعال در عرضه سیم کارت است که در طرحی ویژه از سیم کارت های همسان خود  رو نمایی کرده است . طبق این طرح می توانید سیم کارت دائمی خرید نمایید . در این طرح ، طرح شماره همسان سیم کارت دائمی رایتل ، می توانید شماره مشابه سیم کارت رایتل فعلی خود را با 75 درصد تخفیف خرید نمایید .  از خدمات آن بهره مند شوید . اپراتور رایتل خدمات زیادی به کاربران خود ارائه می دهد که باعث جلب رضایت آن ها شد .

از مزایای استفاده از خدمات این اپراتور ، پوشش دهی سراسری آن است و اینترنت پر سرعت نیز از ویژگی های دیگر این اپراتور است . اپراتور رایتل طرح های جذاب و متنوعی را برای هر مشترک با توجه به مصرف و نیاز آن مشترک در نظر می گیرد . همین طور برای مشترکین دائمی خود نیز طرح ها و طرح های ویژه ای دارد . رایتل پایین ترین تعرفه را در کشور در ارائه خدمات دارد . تماس  با رایتل هر دقیقه 333 ریال است و تماس با همراه اول و ایرانسل هر دقیقه 555 ریال است .

طرح شماره همسان رایتل

در طرح شماره همسان سیم کارت دائمی رایتل ، قیمت سیم کارت رایتل 30 هزار تومان است . تنها با پرداخت 30 هزار تومان می توانید خرید سیم کارت رایتل را انجام دهید . سیم کارت مشابه سیم کارت فعلی خود را خرید نمایید . با خرید این “سیم کارت رایتل” از خدمات آن بهره مند شوید . خدمات ارائه در این طرح اینترنت و تماس صوتی رایتلی است . خدمات اینترنت روی این سیم کارت ها حجم 1 گیگا بایت است و مهلت استفاده آن 1 دوره 30 روزه است . تماس صوتی رایتل نیز 1000 دقیقه است و مهلت استفاده از آن 1 دوره 30 روزه است . اپراتور رایتل نحوه خرید این سیم کارت ها را مراجعه به بخش ثبت نام و “خرید سیم کارت” است که به صورت انلاین می توانید خرید کنید . برای خرید حضوری می توانید به فروشگاه ها و باجه های رایتل و نمایندگان فروش و خدمات مراجعه کنید .

نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، قبل از شروع ثبت ‌نام ، موجود بودن شماره بررسی و در صورت وجود ، پیامکی حاوی یک کد از سوی رایتل ( rightell ) به شماره اعلامی ، ارسال می‌ شود . متقاضی می ‌تواند ، نسبت به اعلام / درج کد اقدام و در صورت صحت کد ، امکان ثبت نام و خرید شماره سیم‌ کارت دائمی رایتل ، مشابه شماره سیم‌ کارت فعلی خود  را خواهد داشت . سقف اعتبار مجاز دوره‌ ای ( دو ماهه ) برای سیم‌ کارت‌ های دائمی طرح 300,000 ریال است . امکان ترابرد برای خریداران این محصول ، علاوه بر پرداخت تمامی بدهی ها در زمان درخواست ، تنها به شرط پرداخت مبلغ 900,000 ریال ( بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده ) به عنوان تفاوت بهای “قیمت سیم‌ کارت” طرح حاضر با قیمت مصوب 1,200,000 ریال وجود دارد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.