مجله سیم کارت

طرح ویژه شاتل موبایل پلاس

0 30

طرح اختصاصی شاتل موبایل در ایام ماه مبارک رمضان بعنوان شاتل موبایل پلاس رقم خورد.این اپراتور نو و فعال در عرصه ارتباطات با تمام انرژی خود در حال قدرت نمایی می باشد.و با ارائه ی طرح ها و بسته های متنوع در حال خدمت رسانی و جلب رضایتمندی مشترکین خود می باشد. در واقع "شاتل موبایل" اینبار در طرح ویژه ای به تمام مشترکین خود که طی ایام ماه رمضان از اینترنت همراه سیم کارت شاتل خود استفاده کرده باشند بسته های مکالمه خارج شبکه و اینترنت همراه شاتل موبایل پلاس هدیه می دهد.

تمام مشترکین می توانند در طول هفته از بسته های ویژه و استثنائی این اپراتور بهره مند شوند.میزان دقایق مکالمه و اینترنت هدیه شاتل موبایل پلاس بعد از پایان هر هفته محاسبه شده و به "سیم کارت" مشترک اعطا می‌شود.

به اینصورت که اگر میزان مصرف اینترنت طی  یک هفته 2-1 گیگابایت باشد ،30 دقیقه مکالمه رایگان خارج شبکه و 0,55 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس هدیه خواهد داشت.

در صورتی که اگر میزان مصرف اینترنت طی  یک هفته 2 تا 5/3 گیگابایت باشد ،60 دقیقه مکالمه رایگان خارج شبکه و 0,8 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس هدیه خواهد داشت

و در نهایت تمام مشترکین سیم کارت این اپراتور می توانند در طی بازه زمانی ذکر شده در صورتی که بیش از 6/3 گیگا بایت میزان مصرفی اینترنت طی یک هفته داشته باشند ،90 دقیقه مکالمه رایگان خارج شبکه و 1,5 گیگابایت اینترنت شاتل موبایل پلاس هدیه دریافت خواهند کرد.

همچنین شاتل موبایل با حرکتی جالب به هر یک از مشترکین قدیمی و جدید سیم کارت شاتل موبایل، در صورت خرید حداقل 5,000 تومان شارژ از طریق کد دستوری *1# در طول ماه رمضان، در روز عید فطر، 1.5 گیگابایت اینترنت هفتگی عیدی خواهد داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.