مجله سیم کارت

طرح ویژه همراه اول به مناسبت ربع قرن سابقه

0 33

طرح ویژه همراه اول به مناسبت ربع قرن سابقه

همراه اول بعنوان اولین  و باسابقه ترین اپراتور تلفن همراه  و ارتباطات سیار در ایران با سابقه ای طولانی و خدماتی مقرون به صرفه و مناسب بعنوان یکی از اپراتورهای تلفن همراه اول تلقی می شود.این اپراتور با ارائه سیم کارت های ثابت و اعتباری و طرح های بهینه توانسته است جایگاه ویژه ای برای خود کسب نماید.

همراه اول برای نخستین بار در سال 1373 اولین فاز شبکه تلفن همراه کشور را در شهر تهران با 24 سایت BTS و با ظرفیت 9200 شماره آغاز نموده و توانسته است در شش سال اخیر عنوان برترین جایگاه اپراتورهای تلفن همراه کشور را ، در ارزیابی هاى رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری(  کسب نماید.

"همراه اول" به مناسبت 25 سالگی خود تصمیم گرفته است طرح های ویژه ای را در اختیار کاربران خود قرار دهد.این طرح شامل بسته ویژه اینترنت می باشد.

این اپراتور به پاس یک عمر تلاش و همچنین عرضه اولین "سیم کارت" در کشور قصد دارد تا کاربران و مشترکین خود را در این شادی سهیم نماید و از همراهان همیشگی خود تشکر نماید.در واقع فعالیت دوجانبه بین همراه اول و کاربران همیشگی این اپراتور باعث شکوفایی و درخشش هرچه بیشتر همراه اول و رضایتمندی روزافزون کاربران شده است.

طرح ویژه همراه اول به مناسبت ربع قرن سابقه

بسته اینترنت ارائه شده توسط همراه اول به پاس ربع قرن تلاش شامل بسته دیتا با قیمت ویژه به مشترکان می باشد.این بسته شامل ویژگی های جذاب بوده و تمامی مشترکین "سیم کارت دائمی" و "سیم کارت اعتباری" می توانند از این طرح بهره مند شوند.

تاریخ فعالسازی این بسته روز شنبه 19 مرداد تا ساعت 23:59 همان روز قابل خریداری خواهد بود.این طرح با تخفیف استثنائی قابل دسترس خواهد بود.این بسته اینترنت با حجم 25گیگابایت و یک هفته ای بوده و قیمت درنظرگرفته شده برای آن 25هزارتومان می باشد.کد فعالسازی برای این طرح #671*100* خواهد بود.

جالب است بدانید این طرح بهمراه بسته های دیگر نیزقابل اجرا بوده و می تواند فعال شود.اما این بسته قابلیت رزرو و تمدید خودکار زمانی ندارد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.