مجله سیم کارت

عدم آنتن دهی همراه اول و ایرانسل دربعضی روستاها

2 843

با توجه به پیشرفت اخیر و روزافزون ارتباطات در عصر جدید و همچنین در صحنه بودن بسیاری از اپراتورها  انتظارات روز به روز افزایش یابد . به طبع وظایف اپراتورها نیز با توجه به بازار رقابتی کنونی بیشتر از قبل خواهد بود.اما با تمام این صحبت ها جدید باخبر شدیم که در بعضی از روستاها آنتن دهی “سیم کارت” های “همراه اول” و “ایرانسل” با مشکل همراه هستند . هموطنان ساکن در آن مناطق شدیدا دچار مشکل ارتباطی می باشند.با توجه به وضعیت حاضر که ارتباطات به عنوان یک نیاز اساسی به شمار می رود . عدم بهره مندی از این نیاز مبرم ، بی شک ظلمی بزرگ برای جامعه بشری محسوب می شود. با توجه به انتظاراتی که مردم از دو اپراتور بزرگ ایرانی یعنی همراه اول و ایرانسل ( irancell ) دارند این مشکلات دور از انتظار است و نیاز به بررسی دارد.

عدم آنتن دهی همراه اول و ایرانسل

خبرها از چندین روستا در خراسان رضوی حاکی از اینست که مشترکین سیم کارت های همراه اول و ایرانسل در بعضی از این مناطق روستایی با مشکلات عدم آنتن دهی مواجه هستند . تا جایی که این مشترکین جهت رفع مشکل خود مجبور هستند گوشی های خود را از پشت بام اویزان کنند . یا برای تماس به بالای پشت بام بروند تا بتوانند مشکل آنتن دهی خود را رفع کنند . نماینده خواف و رشتخوار در این مورد به اپراتورهای همراه اول و ایرانسل تذکراتی داده است . از آن ها خواسته است تا در جهت رفع سریع مشکل موجود اقدامات اساسی را اعمال نمایند.

محمود نگهبان سلامی عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با انتقاد شدید از شرایط موجود اعلام کردند .  که نه تنها وضعیت آنتن دهی در این مناطق بهتر نشده . بلکه در حوزه خدمات مخابراتی و پست بانک هم در دو سال اخیر هیچ پیشرفتی حاصل نشده است. با وجود اینکه نیاز به اینترنت یک نیاز اساسی است اما در این روستاها و مناطق کارهای اینترنتی تعطیل می باشد.

ایشان در ادامه متذکر شدند که در بسیاری از روستاها دستگاه ITM وجود ندارد . ساکنین جهت دریافت یارانه ی خود بایستی به شهرها مراجعه کنند . هیچ کار بانکی در این روستاها قابل انجام نمی باشد . ایشان جهت بهبود شرایط کنونی از وزیر خواستند تا این پروژه ها وارد مرحله ی عملیاتی آنتن دهی شود . تا بدینوسیله شاهد مهاجرت روزافزون ساکنین روستایی به مناطق شهری نباشند.

2 نظرات
  1. سعید می گوید

    سلام واقعا اینترنت تو روستادها داغون افتضاح خواهشن رسیدگی کنین

    1. modir می گوید

      سلام روز بخیر
      با پشتیبانی اپراتورتون تماس بگیرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.