مجله سیم کارت

علت تاخیر در هواوی میت ایکس چیست

0 137

علت تاخیر در هواوی میت ایکس چیست

همانطور که در جریان هستید کمپانی هواوی قبلا اعلام کرده بود که بزودی از گوشی هواوی میت ایکس خود رونمائی خواهد نمود.در ابتدا این کمپانی چینی تاریخ عرضه گوشی خود را ماه ژوئن اعلام کرده بود که پس از مدتی این زمان به  سپتامبر تعییر کرد.اما طبق اخبار جدید هواوی قصد دارد زمان رونمائی از گوشی های تاشوی خود را به پایان سال 2019 موکول کند.البته عده ای نیز اعلام کردند به احتمال زیاد چینی ها پرچمدار خود را در ماه نوامبر به بازار عرضه نمایند.

با تمام این بیانات مشتاقان و طرفداران این گوشی (هواوی میت ایکس) بی صبرانه در انتظار عرضه این گوشی به سر می برند.این گوشی تاشوی هواوی مجهز “اینترنت 5G” بوده و گوشی بسیار قدرتمند می باشد.

هواوی میت ایکس

در ماه فوریه جشنواره ای برگزار شد که در آن جشنواره گوشی “هواوی میت ایکس” بعنوان سریعترین گوشی تاشوی جهان معرفی گردید.در واقع می توان گفت این گوشی به عنوان ستاره ی آن جشنواره به حساب می آمد. این گوشی با بهره مندی از اینترنت 5G  و سخت افزار و نرم افزارقدرتمند بعنوان یکی از بهترین گوشی های در حال حاضر تلقی می شود.قطر این گوشی در حال باز یعنی در حالت تانشده حدود 8 اینچ قلمداد شد . این در حالیست که قطر این گوشی در حالتی که تا شود به 6.6 اینچ می رسد . این ابعاد ذکر برای یک گوشی تاشو بسیار مناسب و عالی می باشد. بسیاری از کاربران که علاقه مند به استفاده از تبلت هستند می توانند از این گوشی به عنوان تبلت استفاده نمایند.

علت تاخیر در هواوی میت ایکس چیست

کمپانی هواوی علت تاخیر در عرضه این مدل گوشی خود را رفع عیوب احتمالی بیان نموده است و سعی دارد مشکلی که برای گوشی تاشوی “گلکسی فولد” کمپانی “سامسونگ” بوجود آمد ،دگرباره تکرار نشود.بنابراین می توان نتیجه گرفت که  هواوی با ارائه گوشی تاشوی خود سروصدای زیادی به پا خواهد نمود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.