مجله سیم کارت

فروش آنلاین سیم کارت ایرانسل مشکل ساز شد

0 137

فروش آنلاین سیم کارت ایرانسل مشکل ساز شد

در طی اخباری که جدیدا از سمت معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری منتشر شد . فروش آنلاین سیم کارت ایرانسل موجب شد . تا متخلفین برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم شرایط مناسب تری داشته باشند . به گونه ای که طی بررسی ها بیشترین حجم تخلفات از این طریق انجام شد . اپراتور ایرانسل شرایطی را فراهم کرده است که افراد بتوانند بصورت آنلاین و شرایط مناسب اقدام به خرید سیم کارت این اپراتور نمایند . از آنجائی که قیمت سیم کارتایرانسل” بسیار مناسب می باشد . تمایل افراد برای خرید سیم کارت های این اپراتور به مراتب بیشتر می باشد.

فروش آنلاین سیم کارت ایرانسل

در همین راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتور ایرانسل جهت رسیدگی رسمی به این امور اخطار داده است و اعلام کرده است در ظرف مدت 24 ساعت اقدامات لازم برای جلوگیری از فعالیت های سود جویان باید اعمال شود تا بتواند زمینه‌ های سوء استفاده و تخلف در این حوزه را از بین ببرد . فروش آنلاین سیم کارت ایرانسل ( irancell ) موجب شد . تا متخلفین برای ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم شرایط مناسب تری داشته باشند .

در واقع با توجه به اهمیت بالای حقوق کاربران و به منظور شفاف سازی و اطلاع رسانی های مربوطه نظارت بر نحوه واگذاری سیم‌ کارت یکی از گام های مثبت در این امر تلقی می شود . تا افراد بتوانند با تکیه بر اطلاعات موجود اپراتور ها و هم چنین ارائه خدمات آن ها ، بهترین انتخاب را داشته باشند .

در انتها معاون امور پستی ، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری ، از تمامی مشترکان تلفن همراه درخواست کرد درصورت دریافت پیامک تبلیغاتی مزاحم ، شماره سیم‌ کارت ارسال‌ کننده پیامک را به سر شماره 195 ارسال کنند تا این شماره‌ ها در شبکه مسدود شوند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.