مجله سیم کارت

فروش 1 میلیون گوشی گلکسی فولد

0 211

فروش 1 میلیون گوشی گلکسی فولد

 

مدیر بخش الکترونیک  شرکت سامسونگ در اظهاراتی اعلام کرد ، که تا کنون بیشتر از 1 میلیون گوشی تاشو گلکسی فولد در سرتاسر جهان به فروش رسیده است . وی در ادامه گفت: « وقتی که ما یک میلیون از این گوشی جدید را فروخته‌ ایم . نکته اصلی این است که یک میلیون نفر وجود دارند ، که خواستار استفاده از این گجت 2000 دلاری هستند . » . شرکت سامسونگ از عرضه این گجت جدید احساس رضایت کرد و اعلام کرد خریداران این گوشی زیاد است .

پیرو صحبت های مدیران شرکت سامسونگ به نظر می رسد این شرکت از این موضوع که برای دستگاه گران‌ قیمت گلکسی فولد این تعداد خریدار وجود دارد ، بسیار راضی و خشنود هستند . گلکسی فولد در آمریکا با قیمت پایه 1980 دلاری به بازار عرضه شده است که البته این مدل ازاینترنت 4G بهره می‌ برد . مدل 5G این گوشی در کره جنوبی با قیمت حدودا 2038 دلاری به فروش می‌ رسد .

یکی از مدیران ارشد شرکت کره ای سامسونگ طی مصاحبه‌ ای اعلام کرده است . به‌ عنوان مثال خریداران کانادایی استقبال زیادی از گوشی گلکسی فولد نشان داده‌ اند . این باعث خوشحالی ما است و از این تعداد راضی هستیم . قیمت پایه این گوشی جدید ، در این کشور 2600 دلار کانادا ( 1972 دلار آمریکا ) است . با وجود این که چنین آماری برای یک گجت بسیار گران‌ قیمت ، موفقیت قابل توجهی به شمار می اید . ولی گلکسی فولد در برابر آمار فروش دیگر گوشی های سامسونگ این امار چندان قابل توجه نیست . لذا باید یاد اوری کنیم . تا نیمه سال 2019 ، سامسونگ موفق به حدود 16 میلیون گوشی گلکسی اس 10 را به فروش برساند .

در هر صورت ، همین آمار فروش نشان می‌ دهد گجت با وجود تمام حاشیه‌ هایی که داشت . و البته قیمت بسیار بالای آن ، هم چنان نظر حدود 1 میلیون نفر را به خود جلب کند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.