مجله سیم کارت

فعال شدن حالت تاریک اینستاگرام برای گوشی های IOS و اندروید

0 72

فعال شدن حالت تاریک اینستاگرام برای گوشی های IOS  و اندروید

هم اکنون با گذشت بیش از سه هفته از عرضه IOS13 ،اطلاعات زیادی از این گوشی منتشر شده است و بسیاری از مشترکین و کاربران آن از قابلیت جدید استفاده شده در این نسخه احساس رضایت و خرسندی می کنند.یکی از قابلیتهایی که دراین نسخه اعمال شده است استفاده از حالت تاریک یا Dark Mode می باشد.

درهمین راستا اخبار متعددی از کاربرد این حالت در اینستاگرام شنیده می شود. اینستاگرام اعلام کرد که حالت   Dark Mode را بر روی گوشی های اندروید اعمال کرده است و شب گذشته یعنی در تاریخ 15 مهرماه این حالت بر روی گوشی های  IOS 13 نیز اعمال شد و کاربران این حالت تاریک را بر روی گوشی "ایفون" نیز تجربه نمودند.

لازم به ذکر است که حالت تاریک اینستاگرام ترکیبی از رنگهای مشکی  و طوسی تیره می باشد اما این حالت تنها هنگامی بروی گوشی های IOS 13 فعال خواهد شد که گزینه  Dark Mode را از قسمت ستینگ گوشی خود فعال نمائید.از آنجائیکه فیس بوک شرکت مالک اینستاگرام می باشد اما با این وجود این حالت (حالت تاریک) برخلاف اینکه در اینستاگرام اعمال شده است اما درحال حاضر در فیس بوک تعبیه نشده است. اما طبق اخبار بدست آمده این حالت بزودی در فیس بوک نیز اجرا خواهد شد.

کاربران اینستاگرام می توانند برای استفاده از این حالت ،آپدیت اینستاگرام را از فروشگاه اپ استور دریافت نمایند. بنابراین بعد از دانلود می توانید از بخش ستینگ این حالت را بر روی گوشی خود فعال نمائید.

نظرتان درباره حالت تاریک یا Dark Mode اینستاگرام چیست؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.